سبد خرید 0

آموزش آنلاین طراحی وب سایت

تا آخر این راه، گام به گام شما را همراهی می کنیم.

همین حالا شروع کنید!

با آموزش آنلاین طراحی وبسایت همراه تان خواهیم بود. در این دوره برای شما برای خودتان یک سایت طراحی میکنید و همزمان آموزش خواهید دید.

ما توی مجموعه مون با آموزش های حضوری و آنلاین مهارت شما رو افزایش میدیم و بعد از اون میتونین وارد بازار کار این حرفه شوید!

آموزش طراحی سایت

فرم ثبت نام در کلاس ها

پس از تکمیل فرم ثبت نام در دوره طراحی سایت، در اولین فرصت با شما تماس خواهیم گرفت.

برای پاسخگویی سریعتر با شماره 09105104276 تماس حاصل نمایید.

ویژگی های دوره آموزش آنلاین طراحی وب سایت

پیش نیاز دوره

خوبه بدونین آموزش های آنلاین طراحی سایت با این روش نیاز به هیچ پیش نیازی نداره و آشنایی ابتدایی با سیستم و کامپیوتر برای شرکت در دوره کافیه !

تعداد جلسات

تعداد جلسات اصلی این دوره 8 جلسه است. یعنی شما بعد از گذراندن این جلسات یک سایت را خودتان همراه استاد طراحی می کنید و همزمان آموزش می بینید!

نحوه برگزاری

نحوه برگزاری به صورت حضوری و آنلاین همراه با مدرس خواهد بود. با توجه به شرایط حضورتان می توانید حضوری یا آنلاین بودن را انتخاب کنید.

هزینه دوره

هزینه آموزش آنلاین طراحی سایت برای هر جلسه 520 هزار تومان می باشد و تعداد جلسات نیز مجموعا 10 جلسه آموزشی خواهد بود.

نوع کلاس ها

نوع کلاس ها آنلاین بوده به صورت تک نفره می باشد. در جلساتی که برای هنرجو برگزار می شود فقط هنرجو و مدرس دوره حضور خواهند داشت.

پشتیبانی آموزشی

پس از اتمام 8 جلسه اصلی، شما 2 جلسه دیگر آموزشی رزرو خواهید داشت و تا 2 ماه بعد از آموزش می توانید از پشتیبانی آموزشی استفاده کنید.

محتوای دوره آنلاین طراحی وبسایت

جلسه اول آموزش آنلاین طراحی سایت با وردپرس ؛ مفاهیم پایه

در اولین جلسه آنلاین طراحی سایت با مفاهیم پایه و ابتدایی آشنا خواهید شد. عموما جلسه اول توضیحات ، تعاریف و محتوای تئوری می باشد تا هنرجو با اصول اولیه و مفاهیم آن آشنا شود.

جلسه دوم دوره آنلاین طراحی سایت بدون کدنویسی؛ انتخاب نام و برند

در جلسه دوم درباره برندینگ سایت و شرایط انتخاب یک نام خوب برای سایت صحبت خواهیم کرد. در این جلسه آموزش میدهیم که برای انواع سایت های مختلف چه نامی مطابق با استاندارد های لازم انتخاب شود.

جلسه سوم آموزش طراحی سایت؛ تهیه دامین و هاست

در جلسه سوم دوره آنلاین طراحی سایت، برای سایتی که طی آموزش برای هنرجو طراحی می شود متناسب با زمینه فعالیت سایت دامنه ای با لحاظ شرایط دامنه های داخلی یا بین المللی اخذ می شود و همچنین هاست متناسب با فعالیت سایت تهیه خواهد شد.

جلسه چهارم آموزش آنلاین طراحی سایت؛ انتخاب تم

در این کلاس تم متناسب با زمینه فعالیت سایت هنرجو انتخاب و نصب آن انجام میگیرد. در این جلسه فراخواهیم گرفت که چه قالبی برای چه سایتی مناسب است و تنظیمات مربوط به آن را مرور خواهیم کرد.

جلسه پنجم دوره آنلاین طراحی سایت با وردپرس؛صفحه ساز

تا اینجا سایتی را داریم که برای عموم قابل نمایش است ولی شخصی سازی نشده است. حال با آموزش صفحه ساز های قدرتمند و حرفه ای نسبت به تکمیل سایت اقدام میکنیم و همزمان برای هنرجو تمرین های جذابی را خواهیم داشت.

جلسه ششم کلاس آنلاین طراحی سایت؛ فروشگاه آنلاین

در جلسه ششم آموزش آنلاین طراحی وبسایت هنرجو با مفاهیم سایت های فروشگاهی و نحوه ساخت فروشگاه آنلاین آشنا خواهد شد و پس از ساخت فروشگاه آنلاین و محصولات ، تنظیمات مربوط به فروشگاه را فراخواهد گرفت.

جلسه هفتم کلاس آنلاین طراحی سایت؛ درگاه پرداخت و ای نماد

تا اینجای آموزش، سایت ما تکمیل است و در این مرحله هنرجو نحوه فعالسازی درگاه پرداخت انلاین و نحوه فعالسازی نماد اعتماد الکترونیکی را آموزش خواهد دید.

جلسه هشتم دوره آنلاین طراحی سایت؛ مقدمات سئو

هنرجو در این جلسه با مفاهیم مقدماتی سئو و تئوری SEO آشنا خواهد شد و گفته می شود که رتبه اول گوگل از آن چه سایت هایی خواهد بود.

هنرجویانی که تمایل به شرکت در دوره سئو را داشته باشند میتوانند پس از اتمام این دوره ثبت به ثبت نام در دوره سئو اقدام کنند.

نظرات مشتریان و هنرجویان دوره ها

تا آخر خط با شما هستیم

سوالات متداول درباره دوره آنلاین طراحی سایت

در آموزش های آنلاین طراحی سایت قادر خواهید بود انواع سایت های فروشگاهی و شرکتی را بدون نیاز به کدنویسی طراحی کنید و این آموزش ها مناسب افرادی است که به طراحی علاقه مند هستند ولی تایم و علاقه جهت فراگیری برنامه نویسی را ندارند.

بله . شما بعد از آموزش های طراحی سایت میتوانید وارد بازار کار این حرفه و مهارت شوید و با قبول پروژه های مختلف به کسب درآمد بپردازید.

کسب درآمد از 4 روش امکان پذیر است.

1- میتوانید به عنوان طراح سایت یا مدیر سایت در شرکت هایی که به تخصص شما نیاز دارند استخدام شده و مشغول کار شوید.

2- همکاری با سایت های فری لنسری و کسب پروژه های دورکاری

3- تبلیغ مهارت های خود در سایت هایی مانند سایت های دیوار، شیپور، نیاز روز و …

4- برای خودتان سایت تخصصی طراحی کنید و پس از سئو کردن سایت محصولات و خدمات خود را در گوگل معرفی نمایید.

برای تمامی هنرجویان دوره آنلاین طراحی سایت تا 2 ماه پس از آموزش دو جلسه پشتیبانی آموزشی در نظر گرفته شده است . چنانچه سوالی داشته باشید میتوانید در این مدت به صورت مستقیم با مدرس در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید.

یکی از امتیازات دوره های وبنون آمادگی جهت ورود به بازار کار است. حال اگر در حین دوره یا پس از اتمام دوره طراحی سایت، پروژه های مرتبط با طراحی سایت داشته باشید می توانید به صورت همکاری در اجرا ، پروژه ها را به سرانجام برسانید و تجربه ها و مهارت های جدیدی بیاموزید.

بله تمامی سایت هایی که در دوره آموزش طراحی سایت آموزش داده می شود سئوفرندلی بوده و سئوی پایه برای تمام سایت ها انجام می شود.

هزینه آموزش آنلاین طراحی سایت برای 10 جلسه آموزشی 3 میلیون و 800 هزار تومان می باشد. ولی با تخفیف 25 درصد میتوانید با 2 میلیون و 900 هزار تومان در این دوره شرکت کنید. این آموزش ها به صورت خصوصی خواهد بود . هنرجو و مدرس مستقیما با هم در ارتباط بوده و هنرآموز به صورت اصولی و پایه آموزش خواهد دید.

بله . شما طی آموزش های طراحی سایت این مهارت را کسب خواهید کرد که تمام صفحات و نوشته ها را ویرایش کنید و مطابق سلیقه خودتان طراحی نمایید.

خیر کلاس های آنلاین طراحی سایت عمومی نمی باشد و به صورت تک نفره برگزار می شود و شما با تدریس خصوصی طراحی سایت آموزش ها را پیگیری خواهید کرد. در این حالت فقط هنرجو و مدرس دوره در کلاس حضور خواهند داشت.

در کلاس های آنلاین هنرجو و مدرس دوره طبق جدول زمانی کلاس ها همزمان در بستر گوگل میت یا اسکایپ آنلاین می شوند و هنرآموز به صورت حضوری و آنلاین آموزش خواهد دید. از نظر محتوای آموزش هیچ تفاوتی با کلاس حضوری ندارد.

مهم ترین تفاوت و مزیت آموزش ما این است که مدرس دوره تا یکسال به سوالات شما پاسخ خواهد داد . عملا ما تا زمانی که شما در این زمینه حرفه ای نشده اید شما را تنها نخواهیم گذاشت.

بله؛ برای این کار، نیاز به دانش خاصی در زمینه برنامه نویسی ندارید و میتوانید خودتان سایت تان را مدیریت کنید؛ حتی می توانید با تماس مستقیم با مدرس دوره مشکلات و سوالات خود را در این زمینه برطرف نمایید.

حدس میزنم مدتی هست تو گوگل به دنبال یه آموزش آنلاین طراحی وب سایت می ‏گردین ولی به نتیجه ی مطلوبی نرسیده باشید.‏ با ما تماس بگیرید تا مشاوره رایگان داده و راهنمایی تان کنیم.

ارتباط با ما

ایتا

ارسال پیام در ایتا

ایمیل

webnoonir@gmail.com

فرم مشاوره رایگان

همراه گرامی، فرم زیر را تکمیل و درخواست خود را ارسال فرمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

و یا به دلیل سرچ بالای موضوع مدنظر دچار یه سردرگمی از جنس ‏فضای مجازی شده باشید  به طوری که شما رو وادار به عقب نشینی کرده و مسبب این بهم ریختگی رو جناب گوگل بدونید.‏

در اینجا دو تا ‏موضوع مهم و اساسی پیش میاد ؛ یا اینکه خیلی وسواس کاری دارید و خواستین همه سرچ ‏میلیونی گوگل رو بررسی کنید و یا به دنبال یه آموزش آنلاین ‏خاص و حرفه ای هستید.‏

بهتون حق میدم ، چون آموزش آنلاین طراحی سایت اونم از نوع طراحی وب سایت شوخی ‏بردار نیست؛

پیشنهاد من به شما در این جور مواقع اینه که خونسردی خود را حفظ کرده ؛ سه تا نفس عمیق ، یه چایی قند پهلو و دوباره سرچ تو گوگل را از سر گیرید.

در ادامه با تیم آموزشی وبنون همراه باشید چون قراره به یه سری نکات ‏مفید و کلیدی اشاره کنیم :

آموزش آنلاین طراحی وبسایت

معرفی آموزش آنلاین طراحی وب سایت

اگه بخواهیم خیلی سریع و کاربردی آموزش آنلاین رو تعریف کنیم ؛

ویژگی های اصلی آموزش آنلاین طراحی وب سایت

ساده ، قابل فهم و در عین حال کاربردی باشد‏

ایجاد انگیزه و احساس مثبت به یادگیرنده

به دور از موارد اضافی و کلی گویی باشد

چالش برانگیز باشد و دارای تعامل دوطرفه باشد

استفاده از ابرازهای یادگیری مختلف

استفاده از تجهیزات مناسب و بروز کلاس آنلاین

لحن گیرا و صمیمی مدرس دوره

اولویت بندی صحیح مطالب دوره

رعایت موارد بالا علاوه بر کیفیت و جذابیت دوره باعث افزایش لذت ‏یادگیری در کارآموز می شود.‏

چنانچه در مشهد زندگی میکنید و علاقه مند به یادگیری وردپرس هستید پیشنهاد میکنیم در دوره آموزش وردپرس حضوری در مشهد ثبت نام و شرکت کنید.

مزایای آموزش آنلاین طراحی وب سایت

آیا به دنبال راهی هستید تا مهارت‌های جدیدی را بیاموزید و در کار و زندگی‌تان پیشرفت کنید؟ آیا می‌خواهید به راحتی و در هر زمانی که بخواهید، به دوره‌های آموزشی دسترسی داشته باشید؟ اگر پاسخ شما بله است، آموزش آنلاین طراحی وبسایت ما را امتحان کنید.

با آموزش آنلاین طراحی وب سایت ، شما قادر خواهید بود به صورت آنلاین به دوره‌ ی تخصصی طراحی وبسایت دسترسی داشته باشید. این دوره توسط اساتید مجرب و حرفه‌ای برگزار می‌شوند که تجربه بسیاری در زمینه خود دارند. بنابراین، شما می‌توانید از دانش و تجربه این اساتید بهره‌برداری کنید و مهارت‌های جدیدی را در حوزه‌های مختلفی مانند وردپرس، المنتور، مدیریت سایت ، طراحی و … به دست آورید.

با توجه به تاثیر فضای مجازی در زندگی روزمره قطعا آموزش آنلاین ‏جذابیت این مهم رو دو چندان می کند. در اینجا شش مورد از مزیت های ‏آموزش آنلاین را شرح خواهیم داد: ‏

دسترسی همیشگی

آموزش آنلاین طراحی وب سایت این امکان را برای دانشجوی دوره ایجاد می کند که در هر زمان و ‏در هر مکان از محتوای آموزشی استفاده نماید. همچنین دانشجو ‏می‌تواند مجددا فایل‌های آموزشی را مرور کرده تا بهتر متوجه ‏مطلب آموزشی شود.

آموزش بدون مرز طراحی سایت

بیاین بزرگ تر به این موضوع نگاه کنیم. فرض کنید  شما صاحب یک ‏محیط آموزشی آنلاین هستید که از سرتاسر دنیا کارآموز می پذیرید.‏

مثلا در سایت”  آموزش آنلاین طراحی وب سایت ” شما  این امکان وجود دارد که طراحی وب سایت به هفت زبان زنده و مرسوم دنیا آموزش داده شود.

تصور و بیان این موضوع بسیار ‏شگفت انگیز است، موضوعی که در آموزش حضوری وجود ‏ندارد.‏

پس یکی از مزیت‌های آموزش آنلاین طراحی سایت بدون کد نویسی، این است که شما می‌توانید به صورت مستقل و بدون نیاز به حضور در کلاس‌های حضوری، به یادگیری مهارت‌های جدید بپردازید.

شما می‌توانید در هر زمانی که بخواهید و در هر مکانی که هستید، به دوره‌های آموزشی دسترسی داشته باشید.

این به شما امکان می‌دهد تا با توجه به شرایط و زمان خود، به یادگیری مهارت‌های جدید بپردازید و در کار و زندگی‌تان پیشرفت کنید.

آموزش آنلاین طراحی وبسایت

عدم محدودیت

با آموزش آنلاین طراحی وبسایت بدون کدنویسی ، شما هیچ‌گونه محدودیتی در آموزش ها نخواهید داشت. شما می‌توانید بین دوره‌های مختلفی که در زمینه‌های گوناگونی ارائه می‌شوند اعم از مدیریت سایت، طراحی با وردپرس، طراحی با المنتور و … انتخاب کنید. این به شما امکان می‌دهد تا مهارت‌هایی را که برای شغل و کارتان مهم هستند، بهبود دهید و به رشد و پیشرفت خود بپردازید.

سرعت در یادگیری

با توجه به عدم محدودیت به زمان یا مکان و دسترسی راحت به ‏منابع آموزشی ، شما می توانید در یک روز چندین مطلب آموزشی ‏را مورد مطالعه قرار داده در نتیجه سرعت و پیشرفت شما چشمگیر ‏خواهد بود.‏

حرفه ای بودن

وجود یک وب‌ سایت آموزشی با محتوای ارزشمند این ذهنیت را در ‏مخاطبتان ایجاد می‌کند که شما در کارتان جدی می باشید و داشتن ‏سایت این موضوع را به بهترین شکل نشان می دهد.‏

پشتیبانی آموزش

‏ این آیتم یک مزیت بسیارعالی محسوب می شود چراکه علاوه بر ‏حس مسولیت پذیری نسبت به کارآموز یه جورایی گارانتی برای ‏محصول آموزشی تان ایجاد کرده اید.‏به مثالی کاربردی از این موضوع دقت بفرمائید؛ فرضا شما صاحب یک مجموعه آرایش و زیبایی هستید… طراحی سایت سالن زیبایی….

صرفه جویی در هزینه ها ‏

با آموزش آنلاین طراحی سایت ، شما همچنین می‌توانید هزینه‌های زیادی را صرفه جویی کنید. اغلب دوره‌های آموزشی حضوری هزینه‌های بالایی دارند، از جمله هزینه‌های مربوط به حضور در کلاس‌ها، حمل و نقل و محل اقامت. اما با آموزش آنلاین، شما هیچ‌گونه هزینه اضافی ندارید و تنها هزینه دوره آموزشی را پرداخت می‌کنید.

مراجعه حضوری ،رفت و آمد کارآموز ، کاتالوگ و بروشورهای ‏کاغذی و مسائلی مشابه این موارد مستلزم هزینه هایی است که ‏آموزش آنلاین این موارد را مرتفع خواهد کرد.‏

اگر به شش مزیت اشاره شده برای آموزش آنلاین ، قیمت بسیار ‏مناسب و مقرون به صرفه را اضافه کنیم جذابیت آموزش آنلاین را ‏همراه خواهد داشت

واقعا چرا آموزش آنلاین طراحی وب سایت ؟

پاسخ به این سوال در واقع هدف و مسیر اون مجموعه را مشخص ‏می کند. معمولا هدف اصلی طراحی سایت آموزشی ، تعلیم و ‏یادگیری می باشد.‏

آموزش آنلاین طراحی وبسایت، به عنوان یکی از شیوه های مدرن و نوین آموزش، در سال‌های اخیر به شدت رشد و توسعه یافته است.

با پیشرفت فناوری و افزایش روز افزون دسترسی به اینترنت در سراسر جهان، آموزش آنلاین به عنوان یک راهکار موثر و مناسب برای انتقال دانش و مهارت‌ها به دانش‌آموزان و علاقه‌مندان به یادگیری، به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

این روش آموزشی، امکانات و فرصت‌های بیشتری را برای افراد فراهم می‌کند تا به صورت آنلاین و در هر زمان و مکانی که بخواهند، به یادگیری بپردازند.

علاوه بر این، آموزش آنلاین طراحی سایت باعث کاهش هزینه‌های مرتبط با حضور در کلاس‌های حضوری و ترافیک شدید در شهرها می‌شود.

با توجه به این مزایا، این روش آموزشی به صورت گسترده در موسسات آموزشی طراحی سایت، دانشگاه‌ها و سازمان‌ها به کار گرفته شده است.

با این حال، در عین حال که آموزش آنلاین بسیار مفید و کارآمد است، برخی نقاط ضعف نیز وجود دارد که باید مورد بررسی و بهبود قرار گیرد. از جمله این نقاط ضعف می‌توان به کیفیت محتواها و ارتباط محدود با استادان اشاره کرد.

اما گاهی اوقات آیتم های دیگری نیز این موضوع را تحت شعاع ‏قرار می دهد ، مثلا نیاز روز بازار ‏

با یک جستجوی ساده می توان اهمیت و ظرفیت های بی شمار این ‏نیاز را فهمید.‏

در حال حاضر یادگیری مهارت ، تخصص و حرفه ای شدن درآن ‏موضوع ، رمز ورود به بازار کار و نیاز روز بازار می باشد.‏

هدف جذابی که سرلوحه کار مجموعه ی وب نون قرار گرفته و ‏سوخت و نیرو محرکه تیم جوان و پرتلاش ما می باشد.‏

این هدف مصداق بارز شعار سایت ما یعنی از (وب) ؛ ( نون در ‏بیار ) می باشد.‏

در نهایت، آموزش آنلاین طراحی وبسایت به عنوان یکی از روش‌های مدرن و نوین آموزش، با امکانات و فرصت‌های بیشتری که به افراد می‌دهد، در حال جایگزینی روش‌های سنتی آموزش است و می‌تواند در بهبود کیفیت آموزش و یادگیری مؤثر نقش مهمی ایفا کند.

آموزش آنلاین طراحی وب سایت

قیمت آموزش آنلاین طراحی وب سایت

با توجه به اینکه در دوره آموزش آنلاین طراحی وب سایت از سیستم تولید محتوای وردپرس اقدام به طراحی سایت میکنیم و در این حالت بسیاری از موارد مربوط به کدنویسی حذف می شوند هزینه آموزشی آن بسیار مناسب تر از طراحی به همراه کد نویسی می باشد.

البته این را هم در نظر داشته باشید سایت های وردپرسی محدودیت های خاص خود را دارند ولی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط بهترین گزینه می باشند.

شاید جالب باشد که بدانید بیشتر سایت های ایرانی توسط وردپرس طراحی و ساخته شده اند و از این جهت دارای ارزش خاص خود هستند.

مدت زمان یادگیری در این حالت نیز بسیار کمتر از یادگیری با کدنویسی می باشد و این موضوع به افزایش بهره وری و خروجی سریع تر منجر خواهد شد.

سایت شما هرچه زودتر به اتمام برسد بدون شک زودتر سئو و بهینه سازی آن را شروع خواهید کرد .

تعرفه آموزش آنلاین طراحی وب سایت در آکادمی وبنون برای 6 جلسه آموزش آنلاین در فضای اسکای روم معادل یک میلیون و  پانصد هزار تومان می باشد.

لازم به ذکر است هزینه های آموزشی با توجه به تعداد جلسات ، آموزش تک نفره یا چند نفره، تایم کلاس ها و … متفاوت خواهد بود. چنانچه در دوره 5 نفره آنلاین شرکت کنید هزینه آموزش یک میلیون  تومان می باشد.

برای بسیاری از هنرآموزان این سوال مطرح است که سیستم تولید محتوای وردپرس با چه زبانی کد نویسی شده و در دسترس طراحان قرار گرفته است؟
باید بدانید که این سیستم با زبان PHP برنامه نویسی شده و به صورت آزاد در دسترس همه علاقه مندان قرار گرفته است.

با توجه به فضای پر رقابت و جذاب طراحی سایت و سئو،  این سیستم مورد استقبال بسیاری از مخاطبان و علاقه مندان این حوزه قرار گرفته است.

اینکه شما و کسب و کارتان در رتبه های برتر گوگل دیده شوید شاید زمانی برایتان آرزو بود. ولی با آموزش آنلاین طراحی سایت و استفاده از این هنر در کسب و کار خود می توانید به این هدف برسید.

این را از قلم نندازیم که شما میتوانید برای آموزش آنلاین طراحی وب سایت به صورت اختصاصی هم اقدام کنید. در این حالت با توجه به اینکه آموزش ها شامل کد نویسی و تکمیلی می باشد هزینه های آموزشی تا چند برابر طراحی بدون کد نویسی بالا می رود .

پس چنانچه مایل نیستید وقت و هزینه بیشتری صرف آموزش آنلاین وبسایت انجام دهید بهتر است در دوره های طراحی بدون کدنویسی شرکت کنید و تجربه جدیدی از فعالیت در فضای مجازی کسب کنید.

در دوره آموزش آنلاین طراحی سایت شما یاد خواهید گرفت که یک سایت را چطور از ابتدا بالا بیاورید.

بیایید بیشتر در این باره صحبت کنیم. ما در دوره آموزش آنلاین طراحی وبسایت به شما آموزش میدهیم که چطور یک دامنه خوب تهیه کنید و پس از طی مراحل مورد نظر قالب مرتبط با سایت را نصب و به پیش نمایش اولیه برسانید.

یکی از مهم ترین نیاز های هر شرکت و استارتاپی داشتن سایت اختصاصی خود می باشد. چرا که در دنیای دیجیتال شاهد این هستیم  بیشتر امور روزمره توسط سایت ها و به صورت اتوماسیون قابل انجام است. مسئله بسیار مهمی که بسیاری از کسب و کارهای سنتی از آن غافل اند.

آکادمی وبنون سعی کرده در این دوره آموزشی با رویکردی  صحیح و کاربردی  شما را با اصول طراحی حرفه ای وب سایت آشنا کند.

سرفصل های آموزش آنلاین طراحی وب سایت

هاست و انواع آن

برای درک بهتر هاست، لازم است کمی با ساختار وب سایت آشنا شویم. بگذارید خودمونی مطرح کنم!

تا به حال این سوال پیش اومده واسه تون که یک وب‌سایت کجاست؟ از چه اجزایی تشکیل شده؟

و چرا در هر لحظه از شبانه روز و از هر جا قابل دسترس هست ؟؟؟

سوالاتی به ظاهر ساده  و پاسخ هایی کاملا تخصصی که بیشتر از یکی دو پاراگراف بایستی به آنها پرداخت تا حق مطلب ادا شود.

فرضا بخواهیم سوالات بالا را پاسخ دهیم با مفاهیم جالبی همچون هاست و دامنه و محتوا روبرو میشیم!

اگر شما هم می‌خواهید بدانید هاست چیست، قول می‌دهم از خواندن این مقاله پشیمان نشید. امروز قراره به ساده‌ترین و مفهومی‌ترین شکل یاد بگیریم که هاست چیست.

آموزش آنلاین طراحی وبسایت

مثالی کاربردی برای هاست در آموزش آنلاین

بهتره با یک مثال ساده و کاربردی هاست و دامنه را توضیح دهیم؛ فرض کنید شما در حال راه اندازی یک فروشگاه یا مغازه واقعی هستید، آدابی که راه اندازی یک فروشگاه دارد شامل حال وب سایت اینترنتی هم می شود .

دامنه (انتخاب نام)

هنگام راه‌اندازی فروشگاه یا مغازه واقعی، باید یک اسم برای آن انتخاب کنیم. در طراحی سایت هم قدم اول انتخاب نام دامنه است. Domain یا دامنه به صورت «پسوند دامنه.نام دامنه.www» مشخص می‌شود.

هاست (اجاره مغازه)

تو این بخش جهت یافتن یک مغازه مناسب مجبوریم به صورت حضوری به بنگاه ها مراجعه کنیم. یک فروشگاه فیزیکی برای چیدمان اجناس نیازمند فضایی هست ؛ همچنین در یک سایت دقیقا همین فضا رو برای قراردادن اطلاعات، عکس ها و فایل ها نیاز داریم، این فضا و حافظه هاست نام دارد.

سیستم مدیریت محتوا (مدیریت فروشگاه)

همان طور که در یک فروشگاه فیزیکی، روزانه اجناس جدیدی به ویترین اضافه میگردد در یک سایت نیز دائما مطالب جدیدی درج خواهد شد، استفاده از یک سیستم مدیریت محتوا برای مدریت آسان تر سایت ضروری می باشد.

محبوب ترین سیستم مدیریت و افزودن محتوا وردپرس می باشد.

قالب سایت (دکوراسیون)

مرحله آخر که از اهمیت بالایی برخوردار است چیدمان و دکور مغازه نام دارد. شاید بسیار برای تان پیش آمده وارد سایتی شده اید که نمای ظاهری آن شما رو مجذوب خودش کرده و لحظاتی را محو تماشای گرافیک حرفه ای و زیبای آن سایت شده باشید.

قالب سایت به مانند یک قاب طلایی و براق بر روی دیتای ما قرار گرفته و جذابیت محتوای ما را دو چندان می کند.

آشنایی با هاست در کلاس آموزش آنلاین طراحی وب سایت

هاست یعنی میزبان و به بخشی از سرور گفته می‌شود. در واقع هاست بخشی از یک سرور همیشه روشن و متصل به اینترنت است که اگر برای لحظه ای برای آن مشکلی پیش بیاید، یا اتصال آن به وب قطع شود، وبسایت شما از دسترس کابران خارج شده و دیگر کسی نمی تواند فضای فعالیت شما را ببیند.

سروری که وب سایت شما را میزبانی می کند یک رایانه فیزیکی است که به طور مداوم کار می کند تا سایت را همیشه در دسترس بازدیدکنندگان قرار دهد. خرید سرور برای میزبانی وب به شما این امکان را می دهد که تمام داده های وب سایت را در سرورهای اختصاص یافته به خود ذخیره کنید.

سروری که وب سایت شما را میزبانی می کند یک رایانه فیزیکی است که به طور مداوم کار می کند تا سایت را همیشه در دسترس بازدیدکنندگان قرار دهد. خرید سرور برای میزبانی وب به شما این امکان را می دهد که تمام داده های وب سایت را در سرورهای اختصاص یافته به خود ذخیره کنید.

آموزش آنلاین طراحی وبسایت

انواع هاست

شرکت های ارائه دهنده هاستینگ با توجه به نیاز مختلف کاربران هاست های متفاوتی را ارائه میدهند. در ادامه این مقاله با 5 نوع هاست آشنا می شویم

هاست اشتراکی

شیوه ای از میزبانی سایت است که منابع یک سرور بین چندین سایت مشترک است. منظور از منابع سرور، هارد دیسک، سی پی یو، رم، پهنای باند و غیره است. کاربران این سایتها معمولا از طریق کنترل پنلی که شرکت میزبانی در اختیار آنها قرار داده به سایت خود دسترسی دارند ولی به فایلهای اصلی و تنظیمات سرور دسترسی ندارند.

میزبانی اشتراکی مناسب سایت های کوچک تا متوسط و یا سایت هایی که به تازگی شروع به کار کرده اند و با حجم نه چندان بالایی از کاربران است که نیاز به منابع بالایی از سرور ندارند و متوسط تعداد بیینده های وب سایت آنها کم بوده و به عبارت دیگر ترافیک سایتشان عادی است و یا فرصت و تخصص مدیریت سرور شخصی خود را ندارند.

هاست اختصاصی

هاست اختصاصی اساساً بدین معنی است که وب‌سایت‌ شما سرور مختص به خود را دارد. توان و انعطاف پذیری بالایی دارد. در نتیجه قیمت بیشتری خواهیم داشت. البته تهیه و خرید سرور به خود شما و نیازهای وب‌سایت‌ شما وابسته خواهد بود.

با این وجود، به هنگام نیاز به بیشترین مقدار قدرت و سرعت برای وب‌سایت‌ خویش، میزبانی اختصاصی گزینه انتخابی بسیار مناسبی خواهد بود.

مزایای هاست اختصاصی

عملکرد و امنیت بالا

انعطاف پذیری بالا

هزینه پایین نگهداری تجهیزات

هاست مجازی

سرور مجازی یا VPS  مخفف عبارت Virtual Private Server به معنی سرور مجازی خصوصی است. سرور مجازی بخشی از یک سرور اختصاصی کامل است. اینکار با مجازی سازی انجام می شود. به اینصورت که یک سرور به چند بخش تقسیم میشود که مقاصد مختلف از آنها استفاده کرد. با توجه به اینکه منابع یک سرور کامل به چند بخش تقسیم می شود اغلب و در شرایط یکسان، هزینه خرید سرور مجازی نسبت به سرور اختصاصی پایین تر است.

هاست ابری

هاست ابری نوعی میزبانی وب است که از منابع چندین سرور استفاده می‌کند. یعنی وب‌سایت شما از منابع مجازی چندین سرور برای درنظرگرفتن تمام جنبه‌های میزبانی بهره می برد. در این نوع هاست از امنیت مراقبت می‌شود و منابع سخت‌افزاری به‌صورت مجازی در دسترس قرار می گیرد تا در صورت نیاز بتوان از آنها استفاده کرد. هاست ابری اغلب راه حلی برای وب‌سایت‌های پربازدید است که به منابع زیادی نیاز دارند.

ممکن است از خود بپرسید: «چرا دنیای هاستینگ از میزبانی سرور فیزیکی به فناوری ابری تغییر جهت داده است؟» بدون شک، خدمات ابری مزایایی دارند که سرورهای فیزیکی فاقد آنها هستند.

ما در آموزش آنلاین طراحی سایت ، انواع هاست های موردنیاز و توضیحات لازم آن را ارائه می نماییم.

آموزش آنلاین طراحی وبسایت

مزایای هاست ابری

اطمینان بالا

 اگر وب سایت شما روی  یک سرور قرار گرفته باشد با آفلاین شدن آن سرور قطعا وب سایت شما ناپدید خواهد شد ، در صورتیکه در هاست ابری با خارج شدن یک منبع، دیگر منابع وارد عمل خواهند شد

مقیاس پذیری

مثلا بازدید وب سایت شما با افزایش ناگهانی روبرو می شود و عملکرد وب سایت تان کند می گردد و نیاز به ترافیک اضافی دارید. با داشتن هاست ابری این موضوع مرتفع شده نیازی به تماس با شرکت ارائه‌دهنده خود نیستید بلکه با هاست ابری همه ی این موارد ‌صورت خودکار قابل انجام است

انطباق پذیری

یعنی سفارشی سازی به این صورت که متناسب با نیازهای خاص خود مثل مقدار فضا، معماری، قدرت پردازش، سیستم‌عامل و امنیت موردنیاز را  فقط با راه‌اندازی سرویس ابری انتخاب کنید.

آشنایی با دامنه

ما در آموزش آنلاین طراحی سایت ، انواع دامنه ها و آدرس های اینترنتی را آموزش خواهیم داد.

آشنایی با وردپرس

در دوره آموزش آنلاین طراحی وبسایت شما با سیستم تولیدمحتوای وردپرس آشنا خواهید شد.

آیا به دنبال یک راه ساده و کارآمد برای مدیریت محتوای وبسایتتان هستید؟ اگر پاسخ شما بله است، بهترین راه برای شروع وبسایت خود و استفاده از امکانات بیشمار آن، استفاده از وردپرس است.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا قدرتمند است که برای ساخت و مدیریت وبسایت‌ها و وبلاگ‌ها طراحی شده است. با استفاده از وردپرس، شما قادر خواهید بود بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی، وبسایتی حرفه‌ای و جذاب را بسازید و آن را به راحتی مدیریت کنید.

شما پس از آموزش آنلاین طراحی وبسایت با ویژگی های خاص وردپرس آشنا خواهید شد.

یکی از ویژگی‌های برتر وردپرس، قابلیت پوسته‌بندی یا همان تم‌ها است. با استفاده از تم‌های مختلف، می‌توانید ظاهر وبسایت خود را به سلیقه و نیازهای خود تنظیم کنید. همچنین، وردپرس امکانات بی‌نظیری برای افزونه‌ها نیز فراهم کرده است. با نصب افزونه‌های مختلف، می‌توانید وبسایت خود را بهبود دهید و امکانات جدیدی به آن اضافه کنید.

وردپرس همچنین امکانات فوق‌العاده‌ای برای بهینه‌سازی سئو دارد. با استفاده از ابزارهای موجود در وردپرس، می‌توانید وبسایت خود را بهینه‌سازی کنید و در موتورهای جستجو بهتر دیده شوید. این امر به شما کمک می‌کند تا بیشترین ترافیک را به وبسایت خود جذب کنید و در نتیجه، فروش و سود خود را افزایش دهید.

همچنین، وردپرس امکانات بسیاری برای ایجاد فروشگاه آنلاین نیز دارد. با استفاده از افزونه‌های فروشگاهی موجود، می‌توانید محصولات خود را به راحتی به فروش برسانید و درآمد خود را افزایش دهید. این امر به شما این امکان را می‌دهد تا کسب و کار خود را به سطح بعدی ببرید و در بازار آنلاین رقابت کنید.

در این دوره آموزشی طراحی سایت به صورت آنلاین یاد خواهید گرفت که وردپرس به شما امکان می‌دهد تا به راحتی وبسایت حرفه‌ای و جذابی را بسازید و آن را به سادگی مدیریت کنید. با استفاده از امکانات بیشمار وردپرس، می‌توانید وبسایت خود را به سلیقه و نیازهای خود شخصی‌سازی کنید و بازاریابی آنلاین خود را به سطح بالاتری ببرید.

پس اگر شما هم می‌خواهید وبسایتی حرفه‌ای و جذاب داشته باشید و آن را به سادگی مدیریت کنید، وردپرس بهترین گزینه برای شماست. بیایید با هم وردپرس را کشف کنیم و به دنیای جذاب وبسایت‌سازی و مدیریت محتوا پا بگذاریم.

آشنایی با قالبها در کلاس آموزش آنلاین طراحی وب سایت

در آموزش آنلاین طراحی وبسایت با انواع قالب ها آشنا خواهید شد. در ادامه به معرفی برخی از این قالب ها پرداخته ایم:

آشنایی با قالب های فروشگاهی

 در ادامه قصد دارم درباره قالب های فروشگاهی صحبت کنم.

اگر شما هم مانند من به دنبال راهی برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین هستید، این آموزش می تواند برای شما مفید باشد چرا که در آموزش آنلاین طراحی سایت با آن سرو کار داریم.

همانطور که می دانید، قالب ها نقش بسیار مهمی در طراحی وبسایت دارند و برای یک فروشگاه آنلاین نیز انتخاب قالب مناسب بسیار اهمیت دارد.

اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که قالب فروشگاهی شما باید بسیار کاربر پسند و قابل دسترس باشد. در این دوره تخصصی بهترین قالب های فروشگاهی را به شما معرفی خواهیم کرد.

مشتریان امروزی معمولاً به دنبال تجربه خرید آسان و راحت هستند، بنابراین قالب شما باید امکاناتی مانند جستجوی سریع، فیلترهای پیشرفته، سبد خرید قابل دسترس و فرایند خرید ساده را داشته باشد.

یکی دیگر از امکانات مهم در قالب های فروشگاهی، قابلیت نمایش محصولات به صورت جذاب و حرفه ای است. شما باید قالبی را انتخاب کنید که بتواند تصاویر و مشخصات محصولات را به صورت زیبا و جذاب نمایش دهد. همچنین، قالب باید امکاناتی مانند نمایش محصولات مرتبط، نظرات مشتریان و امکان افزودن به علاقه مندی ها را نیز داشته باشد.

قالب های فروشگاهی باید همچنین قابلیت پشتیبانی از درگاه های پرداخت مختلف را داشته باشند. مشتریان شما باید بتوانند از طریق درگاه های پرداخت معروف و مورد اعتماد خرید کنند. بنابراین، قالب شما باید امکاناتی مانند پشتیبانی از پرداخت های آنلاین، اضافه کردن کارت هدیه و کوپن تخفیف را نیز داشته باشد.

همچنین، این قالب ها باید قابلیت پشتیبانی از وبسایت های چند زبانه را داشته باشند. اگر شما قصد دارید به بازار بین المللی وارد شوید، باید قابلیت ترجمه و نمایش محتوا به چند زبان را داشته باشید و با طراحی سایت دو زبانه یا چند زبانه وارد این عرصه شوید. قالب شما باید امکاناتی مانند افزودن زبان های مختلف، انتخاب زبان توسط کاربر و ترجمه خودکار را نیز داشته باشد.

در آموزش آنلاین طراحی سایت یاد خواهید گرفت که قالب های فروشگاهی باید قابلیت سفارشی سازی بالا را داشته باشند. هر فروشگاه آنلاین نیاز به تنظیمات و طرح بندی منحصر به فرد خود دارد. بنابراین، قالب شما باید امکاناتی مانند تغییر رنگ ها، تنظیمات صفحه اصلی، افزودن و ویرایش بخش ها و امکانات دیگر را نیز داشته باشد.

با این همه، قالب های بسیار زیادی در بازار وجود دارند و انتخاب قالب مناسب می تواند کاری سخت باشد. برای اینکه بهترین قالب را برای فروشگاه آنلاین خود انتخاب کنید، می توانید به بررسی نمونه کارها، مطالعه نظرات کاربران و مشاوره با حرفه ای ها پرداخته و تجربه های آنها را در نظر بگیرید.

با توجه به اینکه قالب های بسیاری در بازار وجود دارند، ممکن است انتخاب قالب مناسب برای شما کاری زمان بر باشد. اما با توجه به اهمیت قالب در موفقیت فروشگاه آنلاین شما، این زمان و هزینه های صرف شده ارزشمند خواهد بود. بنابراین، حتماً به این نکته توجه کنید و قالبی را انتخاب کنید که بهترین امکانات را برای شما فراهم کند.

پس از آموزش آنلاین طراحی وبسایت میتوانید بهترین قالب را برای فروشگاه آنلاین خود انتخاب کنید. با توجه به اینکه بازار آنلاین رو به رشدی است، یک فروشگاه آنلاین می تواند بسیار سودآور باشد. پس بهتر است همین حالا شروع کنید و به فروشگاه آنلاین خود رونق ببخشید. موفق باشید!

آموزش آنلاین طراحی وبسایت

آشنایی با پنل مدیریت سایت

افزونه ها و کاربرد آنها

تیم پویای آکادمی وبنون علاوه بر آموزش آنلاین طراحی وب سایت و تقاضای همشهریان عزیزمان جهت برگزاری کلاس ها به صورت حضوری اقداماتی مثبت را انجام داده است.

پس اگر می‌خواهید مهارت‌های جدیدی را بیاموزید و در کار و زندگی‌تان پیشرفت کنید، آموزش آنلاین طراحی سایت ما را امتحان کنید. در این دوره شما یاد خواهید گرفت چگونه یک سایت بسازید.

برای بسیاری جای سوال است که برنامه نویسی و کد زدن برای ساخت یک سایت زمان زیادی از ما میگیرد. جای نگرانی نیست چرا که با شرکت در دوره آموزش آنلاین طراحی وبسایت بدون کدنویسی میتوانید سایت بسازید و به کسب درآمد در این حرفه مشغول شوید.

دوره‌های متنوعی در زمینه‌های مختلفی را برای شما فراهم کرده‌ایم. با ثبت‌نام در آموزش آنلاین، به راحتی و در هر زمانی که بخواهید، به دوره‌های آموزشی دسترسی داشته باشید و به رشد و پیشرفت خود بپردازید.

چنانچه تمایل به آموزش حضوری دارید پیشنهاد ما به شما آموزشگاه طراحی سایت در مشهد  می باشد.

پشتیبانی آموزشی بعد از یادگیری آنلاین

آکادمی ما بعد از اتمام دوره آموزش آنلاین طراحی سایت، برای هنرجویان زمان هایی را جهت پشتیبانی و پاسخ به سوالات قرار میدهد که هنرجویان می توانند سوالات خود را در این زمینه از اساتید مربوطه بپرسند و راهنمایی شوند. این پشتیبانی مشمول هزینه نمی باشد و کاملا رایگان تا 3 جلسه برای طراحان سایت برگزار می شود.

در دنیای امروزه پر از فناوری و ابزارهای جدید، یادگیری به یکی از مهمترین فعالیت‌های انسان تبدیل شده است. از طریق اینترنت و دستگاه‌های هوشمند، افراد می‌توانند به راحتی به منابع آموزشی دسترسی پیدا کنند و مهارت‌های مختلف مانند شرکت در آموزش آنلاین طراحی سایت را به دست آورند.

اما آیا یادگیری به تنهایی کافی است؟ آیا پشتیبانی آموزشی بعد از شرکت در دوره  آموزش آنلاین طراحی سایت هم مهم است؟

آموزش آنلاین طراحی وب سایت یک فرآیند پیچیده است که نیازمند تلاش و اراده قوی است. اما یادگیری تنهایی همیشه کافی نیست. بعد از اتمام یک دوره آموزشی، افراد به پشتیبانی و راهنمایی نیاز دارند تا بتوانند مهارت‌های خود را بهبود بخشند و در مسیر صحیح حرکت کنند. پشتیبانی آموزشی بعد از یادگیری می‌تواند در این موارد بسیار مفید واقع شود.

اولین مزیت پشتیبانی آموزشی بعد از دوره  آموزش آنلاین طراحی سایت، امکان پرسش و پاسخ است. طی فرآیند یادگیری، افراد ممکن است با سوالات و مشکلاتی مواجه شوند که نتوانند به تنهایی آنها را حل کنند. در این صورت، امکان پرسش از مربیان و استفاده از پشتیبانی آموزشی بعد از یادگیری به آنها کمک می‌کند تا به راحتی از این مشکلات عبور کنند و به سوالات خود پاسخ بگیرند.

دومین مزیت پشتیبانی آموزشی بعد از دوره  آموزش آنلاین طراحی وب سایت، ارائه مواد آموزشی اضافی و به روز است. همانطور که می‌دانید، دنیای فناوری و آموزش به سرعت در حال تغییر و تحول است. با استفاده از پشتیبانی آموزشی بعد از یادگیری، افراد می‌توانند به مواد آموزشی جدید دسترسی پیدا کنند و مهارت‌های خود را با بهترین و جدیدترین روش‌ها بهبود بخشند.

سومین مزیت پشتیبانی آموزشی بعد از یادگیری و گذراندن دوره  آموزش آنلاین طراحی وب سایت، ارتباط با جامعه‌ی یادگیری است. با استفاده از پشتیبانی آموزشی بعد از یادگیری، افراد می‌توانند با سایر افرادی که در همان زمینه فعالیت می‌کنند، ارتباط برقرار کنند و تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. این ارتباطات می‌توانند برای افراد بسیار مفید واقع شوند و به آنها کمک کنند تا در مسیر یادگیری خود پیشرفت کنند.

استفاده از پشتیبانی آموزشی بعد از یادگیری نیازمند تلاش و پیگیری است. افراد باید به دنبال منابع و راهکارهای مناسب برای پشتیبانی خود باشند. در دنیای امروزه، ابزارهای متنوعی برای پشتیبانی آموزشی وجود دارد. از جمله این ابزارها می‌توان به دوره‌های آموزشی آنلاین، انجمن‌های تخصصی، وبلاگ‌ها و پادکست‌ها اشاره کرد. افراد می‌توانند با استفاده از این ابزارها، به راحتی به پشتیبانی آموزشی بعد از یادگیری دسترسی پیدا کنند و مهارت‌های خود را بهبود بخشند.

در نهایت، پشتیبانی آموزشی بعد از یادگیری یک فرآیند مهم است که افراد را در مسیر یادگیری خود همراهی می‌کند. بعد از شرکت در دوره  آموزش آنلاین طراحی وب سایت با استفاده از پشتیبانی آموزشی، می‌توانید بهترین نتیجه را از زمان و انرژیی که در یادگیری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، به دست آورید. بنابراین، توصیه می‌شود که بعد از اتمام دوره  آموزش آنلاین طراحی سایت، از پشتیبانی آموزشی بعد از یادگیری استفاده کنید و مهارت‌های خود را بهبود بخشید.

بازار کار طراحی سایت

طراحی و توسعه وب‌سایت‌ها از حرفه‌های پردرآمد و محبوب در دنیای امروز است. طراحان سایت، با ایجاد رابط کاربری زیبا و کارآمد برای وب‌سایت‌ها، نقش بسیار مهمی در تجارت الکترونیک و آنلاین بازی می‌کنند. اما آیا واقعاً می‌توان انتظار داشت که یک طراح سایت درآمد زیادی کسب کند؟

به طور کلی، درآمد یک طراح سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل شامل تجربه، تخصص،و شبکه مشتریان است.  در این مطلب ، به بررسی چند راه کلی برای افزایش درآمد یک طراح سایت می‌پردازیم.

اولین راه برای افزایش درآمد یک طراح سایت، افزایش تجربه و تخصص در زمینه طراحی وب است. طراحان سایتی که توانایی‌های بخوبی دارند، معمولاً بهترین پروژه‌ها و پرداخت‌ها را دریافت می‌کنند. بنابراین، آموزش و به‌روزرسانی مداوم در زمینه فناوری و طراحی وب بسیار حیاتی است.

دومین راه برای افزایش درآمد یک طراح سایت، ایجاد یک شبکه مشتریان قوی است. ارتباط برقرار کردن با شرکت‌ها، استارتاپ‌ها، فریلنسرها و دیگر طراحان سایت می‌تواند به طراح سایت کمک کند تا پروژه‌های بیشتری را دریافت کند و درآمد خود را افزایش دهد.

سومین راه برای افزایش درآمد یک طراح سایت، استفاده از پلتفرم‌های آنلاین برای فروش خدمات است. وب‌سایت‌هایی مانند Upwork، Freelancer به صورت پروژه های خارجی و سایت هایی مثل پونیشا به صورت پروژه های داخلی امکان ارائه خدمات طراحی وب را به مشتریان سراسر جهان فراهم می‌کنند و به طراحان سایت امکان می‌دهند تا درآمد خود را افزایش دهند.

با توجه به این موارد، می‌توان گفت که درآمد یک طراح سایت می‌تواند بسیار متنوع و پررنگ باشد. با تلاش، تعهد و توانایی در زمینه طراحی وب، هر طراح سایت می‌تواند درآمد خود را به سطح بالاتری برساند و در دنیای رقابتی امروز، موفقیت‌های بزرگی کسب کند.

14 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • اموزش هاشون واقعا کاربردی هست و خیلی مطالبی گفته میشه که توی آموزشگاهها نمیگن

    • سلام جناب اکرمی. با تشکر از حسن نظر شما. رضایت هنرجویان ما همیشه بالای 90 درصد بوده

    • هزینه دوره های غیرحضوری طراحی سایتتون به چه صورته؟ امکان پرداخت در چند مرحله امکان پذیر است یا خیر؟

    • هزینه هر جلسه آنلاین 200 هزار تومان می باشد . که تعداد جلسات بین 7 الی 10 جلسه خواهد بود. امکان تسقیط و پرداخت کل هزینه دوره در 2 مرحله امکان پذیر است. یک میلیون تومان در زمان ثبت نام و مابقی پس از جلسه پنجم آموزشی

    • سلام دوست عزیز. خیر جهت شرکت در دوره های آموزش آنلاین سئو یا طراحی سایت پیش نیازی لازم نیست. جهت شرکت در دوره ها با شماره 09105104276 تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است چنانچه ساکن مشهد هستید و تمایل دارید در دوره آموزش طراحی سایت در مشهد شرکت کنید می توانید با همین شماره تماس گرفته و ثبت نام نمایید. تمامی کلاس های آنلاین و حضوری به صورت خصوصی برگزار می شود.

  • بعد از گذراندن دوره انلاین پشتیبانی آموزشی هم دارین؟ اگر سوالی واسمون پیش بیاد راهنمایی میکنین؟

    • سلام دوست عزیز. تمام دوره های ارائه شده دارای یک ماه پشتیبانی آموزشی می باشند.

    • سلام دوست عزیز. مباحث زیر در دوره تدریس می شود :
      1- آشنایی با هاست و دامنه
      2-آشنایی با وردپرس
      3-آشنایی با المنتور
      4-آشنایی با انواع قالب ها
      5-طراحی یک نمونه سایت برای هنرجو و ویرایش صفحات
      6-ساخت انواع فرم های انلاین و صفحات
      7-سه جلسه پشتیبانی آموزشی رایگان
      8- هدیه قالب و افزونه های کاربردی

  • سلام دنبال کلاس آنلاین طراحی وب سایت میگشتم که با سایت شما آشنا شدم. چطور میتونم ثبت نام کنم و آموزش ها رو شروع کنم؟

    • سلام دوست عزیز. جهت ثبت نام در کلاس های آنلاین با شماره 09105104276 تماس بگیرید.

  • سلام کلاس های آنلاین طراحی وبسایت با چه نرم افزاری برگزار میشه؟

    • سلام. کلاس در بستر گوگل میت برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://webnoon.ir/?p=470

سوالی دارید؟ روی دکمه تماس زیر کلیک کنید یا با شماره 09105104276 تماس بگیرید.

لوگو وبنون

خوب جایی اومدی!

فقط در 10 جلسه تضمینی بدون کدنویسی 60 روز پشتیبانی رایگان با آموزش آنلاین پروژه محور با سایت خودتان با آموزش پاره وقت هرجایی که هستید ارتباط مستقیم با مدرس

طراح سایت شوید 🤩

جهت مشاوره و ثبت نام در دوره فرم زیر را تکمیل نمایید با شما تماس میگیریم