سبد خرید 0

تا آخر این راه، گام به گام شما را همراهی می کنیم.

یافتن بهترین آموزشگاه طراحی سایت در مشهد کار دشواری نیست. با مقایسه خدمات، نظرات و پشتیبانی آموزشی می توانید انتخاب کنید.

ما توی مجموعه مون با آموزش های حضوری و آنلاین مهارت شما رو افزایش میدیم و بعد از اون میتونین وارد بازار کار این حرفه شوید!

آموزش طراحی سایت

فرم ثبت نام در کلاس ها

پس از تکمیل فرم ثبت نام دوره طراحی سایت در مشهد، در اولین فرصت با شما تماس خواهیم گرفت.

برای پاسخگویی سریعتر با شماره 09105104276 تماس حاصل نمایید.

ویژگی های کلاس طراحی سایت در مشهد

پیش نیاز دوره

خوبه بدونین آموزش های طراحی سایت با این روش نیاز به هیچ پیش نیازی نداره و آشنایی ابتدایی با سیستم و کامپیوتر برای شرکت در دوره کافیه !

تعداد جلسات

تعداد جلسات اصلی این دوره 8 جلسه است. یعنی شما بعد از گذراندن این جلسات یک سایت را خودتان همراه استاد طراحی می کنید و همزمان آموزش می بینید!

نحوه برگزاری

نحوه برگزاری به صورت حضوری و آنلاین همراه با مدرس خواهد بود. شما در ساعات برگزاری کلاس همزمان با استاد در گوگل میت وارد کلاس آموزشی می شوید.

هزینه دوره

هزینه کلاس های طراحی سایت به صورت خصوصی برای هر جلسه 520 هزار تومان می باشد و تعداد جلسات نیز مجوعا 8 جلسه آموزشی خواهد بود.

نوع کلاس ها

نوع کلاس طراحی سایت در مشهد به صورت خصوصی می باشد. در جلساتی که برای هنرجو برگزار می شود فقط هنرجو و مدرس دوره حضور خواهند داشت.

پشتیبانی آموزشی

پس از اتمام 8 جلسه اصلی، شما 2 جلسه دیگر آموزشی رزرو خواهید داشت و تا 2 ماه بعد از آموزش می توانید از پشتیبانی آموزشی استفاده کنید.

محتوای دوره و کلاس آموزش طراحی سایت مشهد

جلسه اول آموزش طراحی سایت

در این جلسه با مفاهیم پایه و ابتدایی آشنا خواهید شد. عموما جلسه اول توضیحات ، تعاریف و محتوای تئوری می باشد تا هنرجو با اصول اولیه و مفاهیم آن آشنا شود.

جلسه دوم دوره طراحی سایت بدون کدنویسی

در جلسه دوم درباره برندینگ سایت و شرایط انتخاب یک نام خوب برای سایت صحبت خواهیم کرد. در این جلسه آموزش میدهیم که برای انواع سایت های مختلف چه نامی مطابق با استاندارد های لازم انتخاب شود.

جلسه سوم آموزش طراحی سایت

در جلسه سوم برای سایتی که طی آموزش برای هنرجو طراحی می شود متناسب با زمینه فعالیت سایت دامنه ای با لحاظ شرایط خصوصی دامنه های داخلی یا بین المللی اخذ می شود و همچنین هاست متناسب با فعالیت سایت تهیه خواهد شد.

جلسه چهارم آموزش طراحی سایت

در این کلاس تم متناسب با زمینه فعالیت سایت هنرجو انتخاب و نصب آن انجام میگیرد. در این جلسه فراخواهیم گرفت که چه قالبی برای چه سایتی مناسب است و تنظیمات مربوط به آن را مرور خواهیم کرد.

جلسه پنجم کلاس طراحی سایت

تا اینجا سایتی را داریم که برای عموم قابل نمایش است ولی شخصی سازی نشده است. حال با آموزش صفحه ساز های قدرتمند و حرفه ای نسبت به تکمیل سایت اقدام میکنیم و همزمان برای هنرجو تمرین های جذابی را خواهیم داشت.

جلسه ششم کلاس طراحی سایت

در جلسه ششم آموزش طراحی سایت هنرجو با مفاهیم سایت های فروشگاهی و نحوه ساخت فروشگاه آنلاین آشنا خواهد شد و پس از ساخت فروشگاه آنلاین و محصولات ، تنظیمات مربوط به فروشگاه را فراخواهد گرفت.

جلسه هفتم کلاس طراحی سایت

تا اینجای آموزش، سایت ما تکمیل است و در این مرحله هنرجو نحوه فعالسازی درگاه پرداخت انلاین و نحوه فعالسازی نماد اعتماد الکترونیکی را آموزش خواهد دید.

جلسه هشتم دوره طراحی سایت

هنرجو در این جلسه با مفاهیم مقدماتی سئو و تئوری SEO آشنا خواهد شد و گفته می شود که رتبه اول گوگل از آن چه سایت هایی خواهد بود.

هنرجویانی که تمایل به شرکت در دوره سئو را داشته باشند میتوانند پس از اتمام این دوره ثبت به ثبت نام در دوره سئو اقدام کنند.

نظرات مشتریان و هنرجویان دوره ها

تا آخر خط با شما هستیم

سوالات متداول درباره دوره طراحی سایت

در آموزش های ما قادر خواهید بود انواع سایت های فروشگاهی و شرکتی را بدون نیاز به کدنویسی طراحی کنید و این آموزش ها مناسب افرادی است که به طراحی علاقه مند هستند ولی تایم و علاقه جهت فراگیری برنامه نویسی را ندارند.

بله . شما بعد از آموزش های طراحی سایت میتوانید وارد بازار کار این حرفه و مهارت شوید و با قبول پروژه های مختلف به کسب درآمد بپردازید.

کسب درآمد از 4 روش امکان پذیر است.

1- میتوانید به عنوان طراح سایت یا مدیر سایت در شرکت هایی که به تخصص شما نیاز دارند استخدام شده و مشغول کار شوید.

2- همکاری با سایت های فری لنسری و کسب پروژه های دورکاری

3- تبلیغ مهارت های خود در سایت هایی مانند سایت های دیوار، شیپور، نیاز روز و …

4- برای خودتان سایت تخصصی طراحی کنید و پس از سئو کردن سایت محصولات و خدمات خود را در گوگل معرفی نمایید.

برای تمامی هنرجویان تا 2 ماه پس از آموزش دو جلسه پشتیبانی آموزشی در نظر گرفته شده است . چنانچه سوالی داشته باشید میتوانید در این مدت به صورت مستقیم با مدرس در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید.

یکی از امتیازات دوره های وبنون آمادگی جهت ورود به بازار کار است. حال اگر در حین دوره یا پس از اتمام دوره طراحی سایت، پروژه های مرتبط با طراحی سایت داشته باشید می توانید به صورت همکاری در اجرا ، پروژه ها را به سرانجام برسانید و تجربه ها و مهارت های جدیدی بیاموزید.

بله تمامی سایت هایی که در دوره آموزش طراحی سایت آموزش داده می شود سئوفرندلی بوده و سئوی پایه برای تمام سایت ها انجام می شود.

هزینه کلاس طراحی سایت 3 میلیون و 200 هزار تومان می باشد. این آموزش ها به صورت خصوصی خواهد بود . هنرجو و مدرس مستقیما با هم در ارتباط بوده و هنرآموز به صورت اصولی و پایه آموزش خواهد دید.

بله . شما طی آموزش های طراحی سایت این مهارت را کسب خواهید کرد که تمام صفحات و نوشته ها را ویرایش کنید و مطابق سلیقه خودتان طراحی نمایید.

کلاس های آنلاین طراحی سایت عمومی نمی باشد و به صورت تک نفره برگزار می شود و شما با تدریس خصوصی طراحی سایت آموزش ها را پیگیری خواهید کرد. در این حالت فقط هنرجو و مدرس دوره در کلاس حضور خواهند داشت.

در کلاس های آنلاین هنرجو و مدرس دوره طبق جدول زمانی کلاس ها همزمان در بستر گوگل میت یا اسکایپ آنلاین می شوند و هنرآموز به صورت حضوری و آنلاین آموزش خواهد دید. از نظر محتوای آموزش هیچ تفاوتی با کلاس حضوری ندارد.

مهم ترین تفاوت و مزیت آموزش ما این است که مدرس دوره تا یکسال به سوالات شما پاسخ خواهد داد . عملا ما تا زمانی که شما در این زمینه حرفه ای نشده اید شما را تنها نخواهیم گذاشت.

بله؛ برای این کار، نیاز به دانش خاصی در زمینه برنامه نویسی ندارید و میتوانید خودتان سایت تان را مدیریت کنید؛ حتی می توانید با تماس مستقیم با مدرس دوره مشکلات و سوالات خود را در این زمینه برطرف نمایید.

شرکت در کلاس های آموزشی طراحی سایت در یک آموزشگاه معتبر طراحی سایت در مشهد نیاز بسیاری از دانشجویان و علاقه مندان می باشد. از اینکه میزبان شماییم بسیار خرسندیم.

وبنون یکی از بهترین آموزشگاه طراحی سایت در مشهد

خوب جایی آومدی

حتما شما به دنبال یک آموزشگاه طراحی سایت در مشهد هستید. خوش آمدید به خوب جایی آمده اید. ما در آکادمی وبنون با ارائه آموزش های لازم در حوزه طراحی سایت و سئو به علاقه مندان و مشتاقان این این عرصه، فضایی را فراهم آورده ایم تا بتوانند در کمترین زمان ممکن وارد بازار کار شوند.

آموزشگاه طراحی سایت در مشهد

از علل افزایش آموزشگاه های طراحی سایت میتوان به این اشاره کرد که امروزه وضعیت بازار و کسب و کارها به گونه ای است که باید خود را به تکنولوژی روز که با سرعت درحال گسترش است برسانند.

ایجاد سایت یکی از ابتدایی ترین نیازهای هر کسب و کار در هر گوشه دنیاست. نیازی که بسیاری از شرکت ها، سازمان ها، فروشگاه ها و … با آن مواجه هستند و این نیاز روز به روز درحال افزایش می باشد.

به همین علت روزانه نیاز به طراح سایت و پشتیبان سایت افزایش پیدا می کند و بازار کار آن گسترش پیدا می کند زیرا در هر لحظه شرکت یا کسب و کارهای تازه تاسیسی هستند که  نیاز به طراح و پشتیبان سایت پیدا می کنند یا شرکت ها و کسب و کارهایی که گسترش یافته اند و نیازمند نیرو جدید و با پشتکار می شوند.

حال ممکن است بخواهید وارد بازار کار این حرفه بشوید، اولین قدم آموزش و یادگیری طراحی سایت است. چه قدر بهتر است که بدون گیرکردن در ترافیک و از دست دادن زمان و طبق برنامه و زمانبندی روزانه خود در هر لحظه از روز از بهترین آموزش طراحی وب سایت استفاده کنید و وارد بازارکار به صورت تمام وقت یا دورکاری شوید.

کلاس و آموزشگاه طراحی سایت در مشهد و برگزاری دوره طراحی سایت مشهد
جهت شرکت در کلاس های طراحی سایت در مشهد با شماره 09105104276 تماس بگیرید

آموزش طراحی سایت در مشهد از مبتدی تا پیشرفته

در آکادمی وبنون بستری فراهم شده تا با آموزش طراحی سایت در مشهد به علاقه مندان این حوزه خدمات تخصصی آموزشی ارائه گردد.

تا حالا به این فکر کردین که نون چه طور درست میشه؟؟

اول به یک دونه گندم، زمین با خاک مناسب و نور و آب کافی نیاز داریم. تا دانه را بکاریم و ازش مراقبت کنیم و بعد برداشت بشه و تبدیل به ارد شود تا … وقتی به دست نانوا برسه و باز اونجا هم داستان های خودش رو دارد.

ما در وبنون از وب نون در آوردن رو به شما یاد میدیم، یعنی تفاوتی نداره که شما یه مقدار آرد دارین یا فقط یه دونه گندم، شما از وب هیچی ندونین یا مقدماتی رو بلد باشین و حتی یک سایت رو تنهایی طراحی کرده باشین.

ما تمام اطلاعات لازم و مورد نیاز شما رو بهتون آموزش میدیم از مقدماتی ترین و ابتدایی ترین دانسته ها تا مهم ترین و بالاترین سطح طراحی سایت.

در هر قدم و جایگاهی که باشید در وبنون بهتون کمک می کنیم که پیشرفت کنید و با تکرار و تمرین آموزش های ارائه شده همیشه درحال پیشرفت باشید

آموزش طراحی سایت جامع و کاربردی

امکانات متفاوتی برای طراحی سایت وجود دارد اما وردپرس به علت پایداری و خلاقیت پذیری، سادگی در استفاده، گزینه های بالا طراحی برای طراحی های متفاوت، انعطاف پذیری بالا، مدیریت بهتر محتوا، سرعت و کارایی، کمک به بهینه سازی موتورهای جست و جو که همان seo نامیده می شود و دلایل بسیار دیگر به محبوب ترین سیستم طراحی سایت تبدیل شود و طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد.

ما در وبنون به صورت تخصصی و جامع همه اطلاعات مورد نیاز و کاربردی برای طراحی انواع سایت را به شما آموزش می دهیم. آموزش طراحی سایت جامع و کاربردی به وسیله سیستم وردپرس به شما ارائه می شود و شما با تهیه دوره دیگر نیازی به منابع جانبی برای اموزش ندارین چون آموزش ها کاملا به صورت جامع و کاربردی ارائه می شوند.

آموزش طراحی سایت 0 تا 100 در مشهد

آموزش های وبنون به گونه ای است که به شما از ابتدایی ترین مراحل ساخت و طراحی یک سایت تا مراحل تکمیلی و پشتیبانی به صورت کامل آموزش داده می شود و تمام مراحل را به صورت کامل به شما ارائه می دهد.

قیمت کلاس طراحی سایت در مشهد

هزینه آموزش طراحی سایت در مشهد با توجه به سایتی که برای هنرجو طراحی می شود بین 4 الی 5 میلیون تومان می باشد که شامل همه سرفصل های محتوای آموزش وردپرس، نصب قالب، آشنایی با هاست و المنتور می باشد.

ما در وبنون که یک آموزشگاه طراحی سایت در مشهد است، سعی کرده ایم با قیمتی منصفانه بهترین، کامل ترین و جامع ترین آموزش ها را به شما ارائه دهیم تا در سریع ترین زمان ممکن با سعی و تلاش خودتون وارد بازار کار این حرفه شوید و به مرحله درآمدزایی با بودجه اولیه کم برسید.

چرا آموزش ببینیم؟

حتما برای شما پیش آمده است که بخواهید آموزشی ببینید و این سوال پیش بیاید که چرا آموزش ببینم؟

اینجا به سوال شما پاسخ می دهیم:

  • کسب مهارت
  • ورود به بازار کار
  • کسب درآمد بیشتر
  • ارتقای جایگاه شغلی
  • علاقه و اشتیاق

پس دیدیم که آموزش دیدن در همه حال ممکن است مورد نیاز ما باشد. یک آموزشگاه طراحی سایت در مشهد باید بتواند به اکثر نیاز های شما در حیطه آموزش طراحی سایت با wordpress پاسخ دهد.

اگر شما از آن دسته افراد هستید که با ورود به یک آموزش تا انتهای آن را پیگیری میکنید باید به شما تبریک گفت. چرا که با ورود به حوزه طراحی علاقه شما روز افزون خواهد شد تا در این حوزه بیشتر تلاش کنید و روز به روز در حیطه تخصص خودتان رشد کنید.

آموزشگاه طراحی سایت در مشهد و کلاس آموزش طراحی سایت مشهد
جهت ارتباط با آموزشگاه طراحی سایت در مشهد با شماره 09105104276 تماس بگیرید

دوره آموزش طراحی سایت مشهد

در دنیای امروز، طراحی وب سایت به یکی از مهمترین عوامل موفقیت کسب و کارها تبدیل شده است. با توجه به اینکه اکثریت افراد به دنبال اطلاعات و خدمات اینترنتی هستند، داشتن یک وب سایت حرفه ای و جذاب برای هر کسب و کار بسیار ضروری است. در این راستا، آموزش کلاس طراحی سایت در مشهد به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها برای کسب و کارها و علاقه مندان به این حوزه مطرح می باشد.

مشهد، شهری است که به عنوان مرکز فرهنگی و تاریخی ایران شناخته می شود. این شهر با داشتن معابد و آثار باستانی معروفی همچون حرم مطهر امام رضا (ع)، جاذبه های گردشگری فراوانی دارد و همچنین به عنوان یکی از شهرهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران مطرح است. به همین دلیل، آموزش کلاس طراحی سایت در مشهد به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای یادگیری این مهارت مورد توجه قرار می گیرد.

یکی از مزیت های اصلی آموزش کلاس طراحی سایت در مشهد، وجود مدرسان باتجربه و متخصص است. مشهد به عنوان یکی از مراکز فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران، دارای مدرسانی با تجربه و دانش فنی بالا است که می توانند دانش آموزان را به بهترین شکل ممکن در زمینه طراحی وب سایت هدایت کنند. این مدرسان با استفاده از روش های آموزشی مدرن و به روز، به دانش آموزان کمک می کنند تا مهارت های لازم برای طراحی وب سایت را به دست آورند.

همچنین، یکی از دیگر مزایای آموزش کلاس طراحی سایت مشهد، وجود محیط آموزشی مناسب است. مشهد با داشتن مراکز آموزشی مجهز و دانشگاه های برتر در زمینه فناوری اطلاعات، به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای یادگیری طراحی وب سایت شناخته می شود. دانش آموزان می توانند در این محیط های آموزشی حرفه ای، با استفاده از تجهیزات و فضای آموزشی مناسب، به بهترین شکل ممکن مهارت های خود را پیشرفت دهند.

علاوه بر این، آموزش کلاس طراحی سایت در مشهد، فرصتی مناسب برای افرادی است که به دنبال شغلی پر درآمد و پر فرصت هستند. طراحی وب سایت یکی از حوزه هایی است که همیشه درخواست بالایی از سوی کسب و کارها و شرکت ها دارد. با یادگیری مهارت های لازم برای طراحی وب سایت، می توانید به راحتی به یک شغل پر درآمد و پر فرصت دست یابید.

در نهایت، آموزش کلاس طراحی سایت در مشهد، فرصتی مناسب برای افرادی است که به دنبال یادگیری یک مهارت جدید و مفید هستند. با توجه به اهمیت طراحی وب سایت در دنیای امروز، یادگیری این مهارت می تواند به شما در دستیابی به موفقیت و رشد شخصی و حرفه ای کمک کند. با شرکت در کلاس طراحی سایت در مشهد، شما می توانید به بهترین شکل ممکن مهارت های خود را پیشرفت دهید و به یک طراح وب سایت حرفه ای تبدیل شوید.

دوره طراحی سایت مشهد

ما در وبنون مفتخریم که به صورت برخط و همراه با پشتیبانی مستقیم با استاد و هزینه ای منصفانه از ابتدایی ترین مسائل طراحی سایت تا مهم ترین و پیشرفته ترین اطلاعات مورد نیاز برای طراحی یک وب سایت با سیستم wordpress به صورت کامل و جامع به شما آموزش دهیم.

در وبنون سعی شده است آموزش آنلاین طراحی سایت به گونه ای باشد که برای تمام دانشجویان مبتدی تا پیشرفته موردنیاز و کاربردی باشد و همه آموزش های کاربردی موردنیاز برای طراحی و ساخت 0 تا 100 یک سایت به شما ارائه شود.

شاید شما به دنبال یک آموزشگاه طراحی سایت در مشهد باشید که بتواند آموزش های لازم و کاربردی را به شما ارائه دهد.

خوب است بدانید ما در تیم آموزشی خود با استفاده از اساتید مجرب و حرفه ای به انجام آموزش های لازم در حوزه طراحی سایت می پردازیم. سایت هایی که به هنرجویان آموزش داده می شود عمدتا از نوع wordpress هستند که با توجه به گستردگی ، امکانات، هزینه راه اندازی پایین و … به یکی از انتخاب های مدیران و صاحبان مشاغل تبدیل شده است.

اساتید مجرب طراحی سایت در مشهد

قطعا برای هر هنرجویی حضور در کلاسی که اساتید مجرب و حرفه ای داشته باشد یک مزیت می باشد. هر آموزشگاه طراحی سایت در مشهد باید با استفاده از اساتیدی که توان انتقال مفاهیم را داشته باشند استفاده کند.

ما در تیم خود به خوبی به این موضوع اهمیت داده ایم. رضایت هنرجویان ما از آموزش های طراحی سایت گواه این است که مربیان آموزشی وبنون در سطح قابل قبولی از دانش و تجربه می باشند. 

برای هر آموزشگاه طراحی سایت در مشهد حائز اهمیت است که هنرجویان آن از اساتید و مربیان رضایت کامل داشته باشند. یکی از علل کسب این رضایت موفقیت هایی است که هنرجو در استاد می بیند.

برای هر هنرجو و کارآموزی مهم است که استاد خود آیا موفقیتی در همان حوزه کسب کرده است یا خیر؟

اگر یک استاد که در بهترین آموزشگاه طراحی سایت در مشهد مشغول فعالیت می باشد صرفا دارای دانش حاصل از دانشگاه و تئوری باشد بلاشک مورد رضایت هیچ هنرجو و کارآموزی نخواهد بود. چرا که داشتن تجربه است که از یک فرد مبتدی ، یه حرفه ای می سازد. چرا که دانش تنها بدون درگیر شدن هنرجو در کار از اهمیت آنچنانی برخوردار نیست.

ما در تیم وبنون با استفاده از ظرفیت های اساتید مجرب که خود دارای موفقیت های خوبی در این حوزه هستند استفاده کرده ایم و از این جهت برخود می بالیم که دانشجویان ما نیز در کنار کسب علم و دانش، از تجارب اساتید نیز استفاده خواهند نمود.

آموزشگاه طراحی سایت مشهد و برگزاری دوره آموزش طراحی سایت مشهد
جهت شرکت در کلاس های طراحی سایت در مشهد با شماره 09105104276 تماس بگیرید

حضور در محیطی کاربردی

یکی از مزایای بسیار قابل توجه آموزشگاه طراحی سایت در مشهد که مورد درخواست اکثر دانشجویان است حضور در محیطی کاملا هماهنگ و همسو با کار می باشد. بیایید کمی ساده تر این موضوع را بررسی کنیم.

اکثر قریب به اتفاق آموزشگاه ها، دارای محیطی صرفا آموزشی هستند. از جهتی این مورد دارای نقد است. چرا که دانشجویی که جهت آموزش طراحی سایت وارد این فضا می شود هیچ وقت با شرایط کار و محیط های کاری آشنا نمی شود.

ما در وبنون این خلل را برطرف کرده ایم. چرا که تنها آموزشگاه طراحی سایت در مشهد هستیم که در محیطی کاملا کاربردی و شرکتی آموزش های مربوط به طراحی وب سایت را ارائه می دهیم و این مورد دارای یک مزیت فوق العاده برای هنرجویان می باشد.

جا دارد اینجا یک سوال مطرح کنیم. آیا یک فردی که میخواد مکانیک شود می تواند با حضور در کلاس صرفا آموزشی درکی از کار و محیط کاری داشته باشد؟

آیا فقط با حضور و کسب دانش می تواند در آینده ورود موفق به بازار کار داشته باشد؟

قطعا پاسخ خیر است. حال این موضوع برای یک آموزشگاه طراحی سایت در مشهد نیز صادق است. باید هنرآموز در محیط کار آموزش های لازم را بیاموزد تا درک صحیحی از محیط کاری و بازار کار این حرفه به دست آورد.

پس از گذراندن این دوره در بهترین آموزشگاه طراحی سایت در مشهد میتوانید بدون کدنویسی هرگونه سایت را طراحی نمایید. ذوق و هنر شما زیبایی می آفریند و ابزار ها به کار می آیند تا شما سایت هایی زیبا اعم از شرکتی ، فروشگاهی، سایت سالن زیبایی، سایت صنعتی و … را از صفر طراحی و اجرا نمایید.

کلاس های طراحی سایت در مشهد

در تیم وبنون عموما آموزش ها در کلاس های چند نفره و کمتر از 6 نفر می باشد. حال ممکن است با شرایطی که ذکر شد بخواهید به صورت خصوصی طراحی سایت را آموزش ببینید. در حال حاضر این امکان وجود دارد که بتوانید به صورت خصوصی کلاس های آموزش طراحی سایت را برگزار و آموزش های لازم را کسب نمایید.

تفاوت اصلی کلاس های عمومی و خصوصی وبنون در هزینه های آن می باشد. 

دیگر تفاوت عمده آموزش خصوصی طراحی سایت این است که هنرجویان خصوصی صاحب یک سایت اختصاصی برای خود خواهند شد. این شگفت انگیز است.

چراکه در کنار فراگیری طراحی سایت در مشهد، صاحب سایت اختصاصی خود نیز می شوند و با توجه به بهره وری لازم این موقعیت بسیار مقرون به صرفه می باشد.

اگر هم اکنون بخواهید یک سایت برای خود داشته باشید باید هزینه های بیشتری را متحمل شوید ضمن این که فقط موارد مبتدی جهت مدیریت سایت را یاد خواهید گرفت.

اما در وبنون این شرایط مهیا شده است تا همزمان با آموزش سایت خود را داشته باشید و این گزینه یکی از جذاب ترین قسمت های کار ماست. هم فال و هم تماشا

کمتر آموزشگاه طراحی سایت در مشهد است که این مقوله را برای هنرجویان انجام دهد.

دوره طراحی سایت مشهد

بهترین راه برای یادگیری طراحی وب بدون نیاز به کدنویسی

طراحی وب یکی از مهارت‌های مهم در دنیای امروز است. در حقیقت، این مهارت می‌تواند در زمینه‌های مختلفی مانند تجارت الکترونیک، بازاریابی دیجیتال و حتی شغلی مستقل به شما کمک کند. اگر شما هم به دنبال کسب و کار آنلاین خود هستید یا می‌خواهید مهارت‌های خود را در طراحی وب بهبود بخشید، دوره طراحی سایت مشهد می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

دوره طراحی سایت مشهد یکی از دوره‌های محبوب و معتبر در این شهر است. این دوره با هدف آموزش مبانی و تکنیک‌های طراحی وب به شما کمک می‌کند تا یک وبسایت حرفه‌ای و جذاب بسازید. با شرکت در این دوره، می‌توانید با مفاهیم اساسی هاست، دامنه، انواع قالبها، CMS wordpress و … آشنا شوید و به راحتی وبسایت‌هایی با طراحی زیبا و کاربرپسند بسازید.

یکی از مزایای شرکت در دوره طراحی سایت مشهد، امکان کسب تجربه عملی است. با شرکت در این دوره، شما فرصتی فوق‌العاده برای تمرین و تست مهارت‌های خود در طراحی وب دارید. همچنین، با همکاری با دیگر دانشجویان و اساتید مجرب، می‌توانید از تجربیات آن‌ها بهره‌برداری کنید و به رشد و پیشرفت خود را با سرعت بیشتری ادامه دهید.

دوره طراحی سایت مشهد به شما امکان می‌دهد تا بازار کار مرتبط با طراحی وب را بشناسید. با شرکت در این دوره، شما با مفاهیم و تکنولوژی‌های جدید در زمینه طراحی وب آشنا می‌شوید و می‌توانید به راحتی به یک شغل در این حوزه دست پیدا کنید. طراحی وب یکی از حوزه‌هایی است که همیشه به توانایی‌های جدید و خلاقیت نیاز دارد و با شرکت در این دوره، می‌توانید خود را با تازگی‌ها و روند تحولات در این حوزه به روز نگه دارید.

در نهایت، شرکت در دوره طراحی سایت مشهد به شما فرصتی عالی برای رشد و پیشرفت شخصی و حرفه‌ای می‌دهد. با یادگیری طراحی وب، شما می‌توانید خلاقیت خود را به نمایش بگذارید و وبسایت‌هایی با طراحی منحصر به فرد و جذاب بسازید. همچنین، با داشتن مهارت‌های طراحی وب، می‌توانید به راحتی خود را به عنوان یک طراح وب مستقل معرفی کنید و درآمد خود را افزایش دهید.

دوره طراحی سایت مشهد برای همه علاقه‌مندان به طراحی وب مناسب است. برای شرکت در این دوره، نیازی به داشتن تجربه قبلی در طراحی وب نیست. این دوره برای تمامی سطوح آموزشی مناسب است و با استفاده از روش‌های آموزشی متنوع و مدرن، به شما کمک می‌کند تا بهترین نتیجه را در یادگیری طراحی وب بدست

بهترین کلاس طراحی سایت مشهد

چرا وبنون بهترین آموزشگاه طراحی سایت در مشهد است؟ 

یکی از مهم ترین دلایل موفقیت هنرجویان ما فراگیری هنر طراحی سایت به صورت عملی و کاربردی می باشد. بسیاری از آموزشگاه ها هستند که آموزش های خود را متکی به دانش می دانند و تجربه را با دانش تلفیق نمی کنند.

در کلاس های آموزش طراحی سایت مشهد با وبنون ابتدا برای خود هنرجویان سایت طراحی میکنیم و با همان سایت خودشان آموزش ها را انجام می دهیم

برنامه های آموزشی ما

چه چیزی آموزش میدهیم؟

مدیریت وبسایت

در آموزش های کاربردی که ارائه میدهیم با مدیریت وبسایت آشنا خواهید شد

 

SEO

کسب رتبه در گوگل یکی از خواسته های مشتریان است که باید نسبت به آن آگاهی داشته باشید

 

PPC

با جذب ترافیک و کلیک برای سایت باعث افزایش فروش و جذب مشتری خواهید شد

جمع بندی و نتیجه گیری نهایی

برای آموزش طراحی سایت در مشهد، میتوانید از روش‌های مختلف استفاده کنید. در ادامه، چندین راه برای یادگیری طراحی سایت در مشهد را برای شما توضیح می‌دهیم:

1. دوره‌های حضوری

در مشهد، مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها میتوانند دوره‌های حضوری در زمینه طراحی سایت برگزار کنند. میتوانید با جستجوی این دوره‌ها در این شهر، دوره‌هایی را پیدا کنید که به نیازهای شما بپردازند.

2. آموزش آنلاین

میتوانید از منابع آموزشی آنلاین مانند ویدئوها، کتاب‌ها و وبسایت‌های آموزشی استفاده کنید. این منابع معمولاً به صورت رایگان یا با هزینه‌ای کم در دسترس هستند. در این روش، شما میتوانید به صورت خودآموز طراحی سایت را یاد بگیرید.

3. دوره‌های آموزشی آنلاین

برخی از وبسایت‌ها و پلتفرم‌های آموزشی دوره‌های آنلاین در زمینه طراحی سایت ارائه می‌دهند. در این دوره‌ها، شما میتوانید با توسعه و طراحی سایت آشنا شوید و مهارت‌های لازم برای طراحی سایت را به دست آورید.

4. کلاس‌های خصوصی

در صورت تمایل، میتوانید با استفاده از کلاس‌های خصوصی، طراحی سایت را یاد بگیرید. در این روش، یک مربی حرفه‌ای به صورت یک به یک با شما کار میکند و شما را در یادگیری و تمرین‌های عملی همراهی میکند.

در نهایت، بسته به زمان، بودجه و تمایل شما میتوانید یکی از روش‌های بالا را برای یادگیری طراحی سایت در مشهد انتخاب کنید. همچنین، میتوانید با مراجعه به یک آموزشگاه طراحی سایت در مشهد، اطلاعات بیشتری درباره دوره‌ها و منابع آموزشی دریافت کنید.

وبنون با ارائه آموزش های تخصصی در دیگر شهرها از جمله تهران ، قزوین و … اقدام به برگزاری کلاس های غیرحضوری آموزش طراحی سایت نموده است.

20 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

    • سلام دوست عزیز. بله آموزش ها کامل می باشد و افراد مبتدی هم میتونن توی این دوره شرکت کنن. جهت آموزش حضوری دو فضای آموزش خصوصی امکان پذیر است. یکی در بلوار قرنی مشهد و دیگری نزدیک میدان شهدا . جهت ثبت نام در دوره ها با شماره 09105104276 تماس حاصل فرمایید.

    • سلام دوست عزیز. جهت هماهنگی و ثبت نام کلاس ها با شماره 09105104276 تماس حاصل فرمایید. آموزش مجازی آنلاین هم امکان پذیر است که در بستر اسکای روم یا گوگل میت برگزار می شود.
      آموزش های حضوری به صورت خصوصی در چهارراه مجد برگزار می گردد و درحال حاضر کلاس عمومی و چند نفره نداریم.

  • سلام. وقت تون بخیر. نقطه تمایز شما با بقیه اموزشگاه های طراحی سایتی که توی مشهد فعالیت دارن چیه ؟ پشتیبانی اموزشی هم دارین یا نه؟

    • سلام دوست عزیز. در وبنون تمامی اموزش ها به صورت عملی و کاربردی انجام می شود . مهم ترین نکته مثبت ما این است که هنرجویان پس از آموزش قادر خواهند بود بعنوان طراح و پشتیبان سایت در شرکت های مختلف مشغول به کار شوند یا خودشان اقدام به فعالیت به صورت فری لنسری نمایند.

  • سلام. برای شهرهای اطراف مشهد هم کلاس خصوصی طراحی سایت دارین؟ شرایطش چطوره؟

    • با سلام. برای سایر شهرستان ها آموزش ها به صورت آنلاین برگزار می شود.

  • آموزشگاه های طراحی سایتی که توی مشهد فعالیت می کنن اکثر کلاس هاشون عمومیه. کلاس خصوصی ندارین ؟

    • با سلام. کلاس های طراحی سایتی که در مشهد داریم به صورت حضوری و خصوصی می باشد. کلاس چند نفره و عمومی برگزار نمیکنیم

  • سلام . من میخوام بعد از گذروندن دوره سایت خودم رو بیارم بالا. آموزش هاتون به شکلی هست که بشه به هدفم برسم؟

    • با سلام . آموزش ها به صورت کاربردی و عملی می باشد و همزمان با آموزش یک سایت برای هنرجو طراحی می شود و مراحل آن را از صفر فرا خواهد گرفت.

    • سلام دوست عزیز. بله هر قالبی که برای سایت شما نصب بشه اعم از اینکه شرکتی باشه یا فروشگاهی آموزش داده خواهد شد. خبر خوب اینکه برای سایت های فروشکاهی وودمارت رو آموزش میدیم

  • درود. یه سوالی دارم طی مراحل طراحی سایت موقع نصب قالب خطا میده. مشکل از چیه؟ امکان مراجعه حضوری در مشهد هست؟

    • با سلام. خطای حین نصب علل متعددی دارد. ممکن است عدم سازگاری نسخه php باشد یا عدم آپدیت قالب یا … بله با تعیین وقت قبلی امکان پذیر است

    • سلام. کلاس های آنلاین با توجه به کاهش هزینه های رفت و امد دارای تخفیف می باشد

    • سلام دوست عزیز. بله 3 جلسه از آموزش ها در خصوص آموزش المنتور می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

4.8/5 - (17 امتیاز)
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://webnoon.ir/?p=4681

سوالی دارید؟ روی دکمه تماس زیر کلیک کنید یا با شماره 09105104276 تماس بگیرید.

لوگو وبنون

خوب جایی اومدی!

فقط در 10 جلسه تضمینی بدون کدنویسی 60 روز پشتیبانی رایگان با آموزش آنلاین پروژه محور با سایت خودتان با آموزش پاره وقت هرجایی که هستید ارتباط مستقیم با مدرس

طراح سایت شوید 🤩

جهت مشاوره و ثبت نام در دوره فرم زیر را تکمیل نمایید با شما تماس میگیریم