سبد خرید 0

تا آخر این راه، گام به گام شما را همراهی می کنیم.

همین حالا شروع کنید!

با ثبت نام در دوره آموزش طراحی وب سایت از مبتدی تا پیشرفته میتوانید روی سایت خودتان آموزش ببینید و با قدرت وارد این حرفه بشین.

آموزش های ما به صورت آنلاین برگزار میشه. ممکنه فکر کنین که واستون فیلم و ویدئوی آموزشی ارسال می کنیم!

نه اینطور نیست. شما و استاد همزمان توی گوگل میت آنلاین میشین و عملی آموزش ها رو دنبال میکنین.

کلاس طراحی سایت در شیراز دوره طراحی سایت در شیراز

ثبت نام در آموزش طراحی سایت از مبتدی تا پیشرفته

پس از کامل کردن فرم بالا، پیش ثبت نام شما در دوره آموزش طراحی وب سایت از مبتدی تا پیشرفته انجام می شود و در اولین فرصت با شما تماس خواهیم گرفت.

برای پاسخگویی سریعتر با شماره 09105104276 تماس حاصل نمایید.

ویژگی های کلاس طراحی سایت از مبتدی تا پیشرفته

پیش نیاز دوره

خوبه بدونین جهت شرکت در دوره آموزش طراحی وب سایت از مبتدی تا پیشرفته به هیچ پیش نیازی لازم ندارید و آشنایی ابتدایی با سیستم و کامپیوتر برای شرکت در دوره کافیه !

تعداد جلسات

تعداد جلسات اصلی این دوره 8 جلسه است. یعنی شما بعد از گذراندن این جلسات یک سایت را خودتان همراه استاد طراحی می کنید و همزمان آموزش می بینید!

نحوه برگزاری

نحوه برگزاری به صورت حضوری و آنلاین همراه با مدرس خواهد بود. با توجه به شرایط حضورتان می توانید حضوری یا آنلاین بودن را انتخاب کنید.

هزینه دوره

هزینه تدریس طراحی سایت در تبریز برای هر جلسه 520 هزار تومان می باشد و تعداد جلسات نیز مجموعا 8 جلسه آموزشی خواهد بود.

نوع کلاس ها

آموزش طراحی وب سایت از مبتدی تا پیشرفته خصوصی می باشد. در جلساتی که برای هنرجو برگزار می شود فقط هنرجو و مدرس دوره حضور خواهند داشت.

پشتیبانی آموزشی

پس از اتمام 8 جلسه اصلی، شما 2 جلسه دیگر آموزشی رزرو خواهید داشت و تا 2 ماه بعد از آموزش می توانید از پشتیبانی آموزشی استفاده کنید.

محتوای آموزش طراحی وب سایت از مبتدی تا پیشرفته

جلسه اول دوره مبتدی تا پیشرفته؛ مفاهیم پایه

در جلسه اول آموزش طراحی وب سایت از مبتدی تا پیشرفته با مفاهیم پایه و ابتدایی آشنا خواهید شد. عموما جلسه اول توضیحات ، تعاریف و محتوای تئوری می باشد تا هنرجو با اصول اولیه و مفاهیم آن آشنا شود.

جلسه دوم آموزش بدون کدنویسی؛ انتخاب نام و برند

در جلسه دوم درباره برندینگ سایت و شرایط انتخاب یک نام خوب برای سایت صحبت خواهیم کرد.در این جلسه فرا می گیرید که برای سایت های مختلف چه نامی و چه دامینی را مطابق استاندارد های لازم انتخاب کنیم.

جلسه سوم دوره طراحی سایت از مبتدی تا پیشرفته؛ تهیه دامین و هاست

در جلسه سوم آموزش طراحی وب سایت از مبتدی تا پیشرفته، برای سایتی که طی آموزش برای هنرجو طراحی می شود متناسب با زمینه فعالیت سایت دامنه ای با لحاظ شرایط خصوصی دامنه های داخلی یا بین المللی اخذ می شود و همچنین هاست متناسب با فعالیت سایت تهیه خواهد شد.

جلسه چهارم آموزش طراحی وب از مبتدی تا پیشرفته؛ انتخاب تم

در این کلاس تم متناسب با زمینه فعالیت سایت هنرجو انتخاب و نصب آن انجام میگیرد. در این جلسه فراخواهیم گرفت که چه قالبی برای چه سایتی مناسب است و تنظیمات مربوط به آن را مرور خواهیم کرد.

جلسه پنجم آموزش با وردپرس؛صفحه ساز

تا اینجا سایتی را داریم که برای عموم قابل نمایش است ولی شخصی سازی نشده است. حال با آموزش صفحه ساز های قدرتمند و حرفه ای نسبت به تکمیل سایت اقدام میکنیم و همزمان برای هنرجو تمرین های جذابی را خواهیم داشت.

خوب است بدانید این صفحه ساز یکی از قوی ترین پیج بولدرهای حال حاضر می باشد که که به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی وبسایت‌های حرفه‌ای و زیبا بسازید بدون نیاز به دانش برنامه نویسی.

این صفحه ساز که در دوره آموزش طراحی وب سایت از مبتدی تا پیشرفته با آن آشنا خواهید شد دارای یک رابط کاربری بصری است که به شما این امکان را می‌دهد تا به سادگی المان‌ها و قالب‌ها را به وبسایت اضافه کنید و آن‌ها را ویرایش کنید.

یکی از مزایای استفاده از این صفحه ساز برای طراحی وبسایت، سرعت و آسانی استفاده آن است. با استفاده از این افزونه، شما می‌توانید به سرعت یک وبسایت حرفه‌ای را طراحی کرده و آن را منتشر کنید. همچنین، ویرایش و تغییرات در وبسایت نیز بسیار آسان و سریع است.

یکی دیگر از مزایای آن، امکانات گسترده و قدرتمند آن است. این افزونه دارای انواع المان‌ها و قالب‌های زیبا و حرفه‌ای است که به شما این امکان را می‌دهد تا وبسایتی منحصر به فرد و شگفت‌انگیز بسازید. همچنین، با استفاده از ابزارهای پیشرفته آن در دوره آموزش طراحی وب سایت از مبتدی تا پیشرفته آشنا می شوید که می‌توانید به سرعت وبسایت خود را بهینه کنید و به نتایج بهتری دست یابید.

جلسه ششم؛ ساخت فروشگاه آنلاین

در جلسه ششم آموزش طراحی سایت هنرجو با مفاهیم سایت های فروشگاهی و نحوه ساخت فروشگاه آنلاین آشنا خواهد شد و پس از ساخت فروشگاه آنلاین و محصولات ، تنظیمات مربوط به فروشگاه را فراخواهد گرفت.

جلسه هفتم تدریس طراحی سایت؛ درگاه پرداخت و ای نماد

تا اینجای آموزش، سایت ما تکمیل است و در این مرحله هنرجو نحوه فعالسازی درگاه پرداخت انلاین و نحوه فعالسازی نماد اعتماد الکترونیکی را آموزش خواهد دید.

جلسه هشتم دوره طراحی سایت؛ مقدمات سئو

با توجه به اینکه در دوره آموزش طراحی وب سایت از مبتدی تا پیشرفته باید هنرجو با مباحث دیگری در حوزه سئو آشنا شود و بتواند سایت طراحی شده را مدیریت و راهبری نماید، از این رو هنرجو در این جلسه با مفاهیم مقدماتی سئو و تئوری SEO آشنا خواهد شد و گفته می شود که رتبه اول گوگل از آن چه سایت هایی خواهد بود.

هنرجویانی که تمایل به شرکت در دوره سئو را داشته باشند میتوانند پس از اتمام این دوره ثبت به ثبت نام در دوره سئو اقدام کنند.

نظرات مشتریان و هنرجویان

تا آخر خط با شما هستیم

سوالات متداول آموزش طراحی وب سایت از مبتدی تا پیشرفته

با شرکت در کلاس آموزش طراحی وب سایت از مبتدی تا پیشرفته قادر خواهید بود انواع سایت های فروشگاهی و شرکتی را بدون نیاز به کدنویسی طراحی کنید و این آموزش ها مناسب افرادی است که به طراحی علاقه مند هستند ولی تایم و علاقه جهت فراگیری برنامه نویسی را ندارند.

بله . شما بعد از این آموزش می توانید وارد بازار کار این حرفه و مهارت شوید و با قبول پروژه های مختلف به کسب درآمد بپردازید.

هنرجویانی که در دوره آموزش طراحی وب سایت از مبتدی تا پیشرفته شرکت می کنند از 4 روش می توانند به کسب درآمد بپردازند:

1- میتوانید به عنوان طراح سایت یا مدیر سایت در شرکت هایی که به تخصص شما نیاز دارند استخدام شده و مشغول کار شوید.

2- همکاری با سایت های فری لنسری و کسب پروژه های دورکاری

3- تبلیغ مهارت های خود در سایت هایی مانند سایت های دیوار، شیپور، نیاز روز و …

4- برای خودتان سایت تخصصی طراحی کنید و پس از سئو کردن سایت محصولات و خدمات خود را در گوگل معرفی نمایید.

برای تمامی هنرجویانی آموزش می بینند تا 2 ماه پس از آموزش دو جلسه پشتیبانی آموزشی در نظر گرفته شده است . چنانچه سوالی داشته باشید میتوانید در این مدت به صورت مستقیم با مدرس در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید.

یکی از امتیازات دوره های وبنون آمادگی جهت ورود به بازار کار است. حال اگر در حین دوره یا پس از اتمام دوره طراحی سایت، پروژه های مرتبط با طراحی سایت داشته باشید می توانید به صورت همکاری در اجرا ، پروژه ها را به سرانجام برسانید و تجربه ها و مهارت های جدیدی بیاموزید.

بله تمامی سایت هایی که در این دوره  آموزش داده می شود سئوفرندلی بوده و سئوی پایه برای تمام سایت ها انجام می شود.

هزینه کلاس طراحی سایت از مبتدی تا پیشرفته 5 میلیون تومان می باشد. این آموزش ها به صورت خصوصی خواهد بود . هنرجو و مدرس مستقیما با هم در ارتباط بوده و در 10 جلسه هنرآموز به صورت اصولی و پایه آموزش خواهد دید.

بله . شما طی آموزش های طراحی سایت این مهارت را کسب خواهید کرد که تمام صفحات و نوشته ها را ویرایش کنید و مطابق سلیقه خودتان طراحی نمایید.

شما با تدریس خصوصی طراحی سایت آموزش خواهید دید و فقط هنرجو و مدرس دوره در کلاس حضور خواهند داشت.

در کلاس های آنلاین طراحی سایت هنرجو و مدرس دوره طبق جدول زمانی کلاس ها همزمان در بستر گوگل میت یا اسکایپ آنلاین می شوند و هنرآموز به صورت حضوری و آنلاین آموزش خواهد دید. از نظر محتوای آموزش هیچ تفاوتی با کلاس حضوری ندارد.

مهم ترین تفاوت و مزیت آموزش ما این است که مدرس دوره تا یکسال به سوالات شما پاسخ خواهد داد . عملا ما تا زمانی که شما در این زمینه حرفه ای نشده اید شما را تنها نخواهیم گذاشت.

بله؛ برای این کار، نیاز به دانش خاصی در زمینه برنامه نویسی ندارید و میتوانید خودتان سایت تان را مدیریت کنید؛ حتی می توانید با تماس مستقیم با مدرس دوره مشکلات و سوالات خود را در این زمینه برطرف نمایید.

مزایای آموزش طراحی وب سایت از مبتدی تا پیشرفته

طراحی وب سایت یکی از مهمترین مهارت‌هایی است که در دنیای امروزی می‌تواند برای هر فردی مفید باشد. این مهارت به افراد این امکان را می‌دهد که وب سایت‌هایی را طراحی کنند که به راحتی قابل دسترسی باشند و اطلاعات مفیدی را به کاربران ارائه دهند. در این مقاله به بررسی مزایای آموزش طراحی وب سایت از مبتدی تا پیشرفته می‌پردازیم.

افزایش مهارت ای فنی و طراحی

با شرکت در دوره آموزش طراحی وب سایت از مبتدی تا پیشرفته بدون کدنویسی، افراد می‌توانند مهارت‌های فنی و خلاقیت خود را به کار بگیرند. طراحی وب سایت نیازمند دانش فنی در زمینه‌های مختلفی از جمله کار با المنتور، فضای دامنه، هاست و… است. افرادی که این مهارت را یاد می‌گیرند، می‌توانند از این دانش برای ایجاد وب سایت‌های جذاب و کارآمد استفاده کنند.

ورود به بازار کار و اشتغال زایی

همچنین، شرکت در دوره آموزش طراحی وب سایت از مبتدی تا پیشرفته، به افراد این امکان را می‌دهد که به عنوان یک فریلنسر کار کنند. بسیاری از شرکت‌ها و کسب و کارها به دنبال طراحان وب سایت ماهر هستند که بتوانند وب سایت‌هایی را برای آن‌ها طراحی کنند. با یادگیری این مهارت، افراد می‌توانند به عنوان یک فریلنسر در این حوزه فعالیت کنند و درآمد خوبی کسب کنند.

توانایی طراحی انواع وب سایت از مبتدی تا پیشرفته

یکی دیگر از مزایای آموزش طراحی وب سایت از مبتدی تا پیشرفته این است که افراد می‌توانند وب سایت‌های شخصی یا کسب و کار خود را بسازند. با یادگیری این مهارت، افراد می‌توانند وب سایت‌هایی را برای خودشان یا برای کسب و کار خود ایجاد کنند که به آن‌ها کمک کند تا به مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند و خدمات یا محصولات خود را به آن‌ها ارائه دهند.

نتیجه گیری

با توجه به مزایای آموزش طراحی وب سایت از مبتدی تا پیشرفته، می‌توان گفت که این مهارت می‌تواند برای هر فردی مفید باشد.

از یادگیری این مهارت می‌توانند افرادی که به دنبال یک شغل جدید هستند، به عنوان یک فریلنسر فعالیت کنند یا وب سایت‌های شخصی یا کسب و کار خود را بسازند، بهره‌مند شوند.

بنابراین، توصیه می‌شود که افراد به یادگیری این مهارت بپردازند و از فرصت‌هایی که این مهارت به آن‌ها می‌دهد، بهره برند.

جالب است بدانید حدود 60 درصد از سایت هایی که در دنیا طراحی و راه اندازی می شود با سیستم مدیریت محتوای وردپرس راه اندازی و طراحی می شود.

تمام این سایت ها بدون فعالیت قطعا رتبه خاصی در نتایج گوگل نخواهند گرفت. پس مدیریت کردن تمام این وبسایت ها مستلزم نیروی کار است. همین مقوله میتواند هنرجوی دوره آموزش طراحی وب سایت از مبتدی تا پیشرفته را به سرعت وارد بازار کار و کسب درآمد کند.

2 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • سلام. آموزش هایی که از مبتدی تا پیشرفته دارین میتونم هر نوع سایت فروشگاهی رو طراحی کنم؟

    • سلام دوست عزیز. بله با آموزش های کامل آکادمی وبنون میتونید هر نوع سایت فروشگاهی رو طراحی کنید. جهت مشاوره با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://webnoon.ir/?p=10130

سوالی دارید؟ روی دکمه تماس زیر کلیک کنید یا با شماره 09105104276 تماس بگیرید.

لوگو وبنون

خوب جایی اومدی!

فقط در 10 جلسه تضمینی بدون کدنویسی 60 روز پشتیبانی رایگان با آموزش آنلاین پروژه محور با سایت خودتان با آموزش پاره وقت هرجایی که هستید ارتباط مستقیم با مدرس

طراح سایت شوید 🤩

جهت مشاوره و ثبت نام در دوره فرم زیر را تکمیل نمایید با شما تماس میگیریم