سبد خرید 0

طراحی سایت در سنندج تنها با چند کلیک

طراحی انواع وب سایت در سنندج | 100% تضمینی | قیمت و منصفانه

مشاوره رایگان : 09021617401

با تیم حرفه ای وبنون، سایت خود را بسازید و به نمایشگاهی حرفه ای تبدیل کنید.

طراحی سایت در سنندج | طراحی سایت فروشگاهی در سنندج

اگر شما هم یک کسب و کار دارید یا قصد راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین یا وبسایت شخصی دارید، حتما نیاز به یک تیم حرفه ای طراحی سایت در سنندج دارید. این تیم باید توانایی ارائه خدمات متنوع و کیفیتی در زمینه طراحی وبسایت، بهینه سازی برای موتورهای جستجو و بهینه سازی تجربه کاربری را داشته باشد.

هدف وبنون ارائه خدماتی با کیفیت و تنوع بالاست تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن در دنیای آنلاین حضور داشته و کسب و کار خود را گسترش دهید. ما به این اعتقاد داریم که یک وبسایت حرفه ای و جذاب می‌تواند نقش بسیار مهمی در موفقیت کسب و کار شما داشته باشد.

پس اگر شما هم به دنبال یک تیم حرفه ای برای طراحی سایت در سنندج هستید، با ما تماس بگیرید. ما آماده همکاری با شما هستیم تا بهترین وبسایت را برای شما ایجاد کنیم.

جهت مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

09021617401  –  09105104276

نمونه سایت گلیم فرش
گالری افرا
نمونه سایت موسسه مذهبی
دارالتحفیظ
نمونه سایت شرکتی
ویرا حساب
نمونه سایت آهن آلات
نظام خواه
نمونه سایت آرایشی
آکادمی نیلسا
نمونه سایت فروشگاه موبایل
ویرا حساب
نمونه سایت صنعتی
کارخانه طلایه
نمونه سایت درمانگاه
تراکم استخوان عبدالمطلب
نمونه سایت بازرگانی برنج
برنج رستگار
نمونه سایت تجهیزات ورزشی
فیتنس کالا

مشاوره جهت طراحی سایت در سنندج

پس از کامل کردن فرم بالا، همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت. 

با طراحی سایت در سنندج در خدمت شما هستیم.

برای پاسخگویی سریعتر با شماره 09105104276 تماس حاصل نمایید.

مراحل ثبت سفارش سایت در سنندج

مرحله اول

درخواست و ثبت سفارش

در این مرحله مشتریان محترم درخواست و نیاز خود را مطرح می کنند.

مرحله دوم

نیازسنجی و قرارداد

در این مرحله با توجه به درخواست، درباره امکانات قابل اجرا صحبت خواهد شد

مرحله سوم

انتخاب طرح و نقش

حال می توانید نمونه های درخواستی خود را انتخاب کنید و نظر دهید

مرحله چهارم

تحویل اطلاعات و دیتا

اطلاعات سایت شامل متن ها، تصاویر، ویدئو و ... جهت بارگذاری در سایت بایست به طراح داده شود

مرحله پنجم

شروع طراحی اولیه

طراحی سایت در سنندج در این مرحله شروع می شود و طرح اولیه طی 3 روز کاری آماده خواهد شد

مرحله ششم

اتمام و تحویل

پس از ویرایش و اصلاحات جزئی پروژه آماده تحویل می باشد.

نظرات مشتریان و هنرجویان

تا آخر خط با شما هستیم

سوالات متداول درباره طراحی سایت در سنندج

هزینه طراحی یک وبسایت در سنندج می تواند از 6 میلیون تومان تا 20 میلیون تومان باشد. پس پاسخ قطعی برای این سوال وجود ندارد، زیرا هزینه طراحی سایت بستگی به انواع ویژگی ها و نیازهای شما دارد. بنابراین، بهترین راه برای دریافت یک تخمین دقیق این است که با ما تماس بگیرید.

آکادمی وبنون یک شرکت طراحی سایت اختصاصی در سنندج است که با سابقه چندین ساله توانسته است به موفقیت‌های بی‌شماری در زمینه به بهره‌برداری رساندن پروژه‌های استارتاپی و طراحی سایت دست یابد و ده ها مجموعه تابه امروز از خدمات طراحی سایت وبنون بارضایت کامل استفاده کرده‌‌اند.

مجموعه طراحی سایت در سنندج وبنون ، بهترین سایت ها را برای مشتریان خود طراحی  می‌کند به همین دلیل یکی از قوی‌ترین و جزء اولین شرکت‌های مجری پروژه‌های استرتاپی در سنندج می‌باشد که نمونه کار‌های بیشمار و متعددی را پیاده‌سازی نموده است. از جمله نمونه کارهایی که می‌توان به آن اشاره کرد، مجموعه‌هایی همچون نانوثانی، بازرگانی نظام خواه، شرکت ویراحساب، چاپیتا، رویال اسپرت، کهن خاوران و ده ها موفق دیگر طراحی نموده است.

متمایزترین خدمت آکادمی وبنون برای طراحی سایت در سنندج به مشتریان خود مشاوره تخصصی کسب و کار قبل از سفارش طراحی سایت شما است، شما قبل از سفارش سایت خود می‌توانید از مشاوره تخصصی و حرفه‌ای مدیران ما که سابقه چندین ساله در راه‌اندازی پروژه‌های استارتاپی موفق دارند به صورت رایگان بهره‌مند شوید و ایده خود را با ما در میان بگذارید و با این مشاوره تخصصی با نقاط ضعف و قدرت ایده خود آشنا شوید و در جهت رفع این نواقص گام بردارید.

آکادمی وبنون برای مشتریان ساکن سنندج خود که سفارش طراحی سایت خود را به شرکت ما می‌سپارند 15 % تخفیف ویژه در نظر گرفته است که این تخفیف در جهت حمایت از پروژه‌ها و کسب و کارهای در حال اجرا در شهر سنندج می‌باشد.

اصلی‌ترین وجه تمایز آکادمی وبنون نسبت به رقبا خود در سنندج طراحی اختصاصی با استفاده از زبان php در کمترین زمان و با کمترین مبلغ به همراه پشتیبانی کامل می‌باشد.

طراحی سایت در سنندج با توجه به نوع پروژه و میزان امکانات و خدمات درخواستی مشتری تعیین می‌شود اما ما با توجه به درک اهمیت زمان برای مشتریان خود این زمان‌بندی را در حداقل بازه زمانی ممکن به مشتری خود اعلام و در زمان مقرر پروژه را به اتمام می‌رسانیم. از این رو به خوش قولی معروفیم.

آکادمی وبنون به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های طراحی سایت در سنندج از زبان برنامه نویسی php برای بک اند طراحی سایت مشتریان خود استفاده می‌کند.

پشتیبانی پروژه‌های طراحی سایت وبنون در سنندج به صورت سالیانه صورت می‌گیرد که در سال اول این پشتیبانی تا 5 تسک تا مرحله به صورت رایگان است و از سال‌های بعد با حداقل مبلغ ممکن که 5 الی 15 درصد مبلغ قرارداد است، به صورت سالیانه محاسبه می گردد.

اولین و مهم‌ترین قدم برای ورود به کسب و کارهای اینترنتی طراحی سایت می‌باشد که وبنون، برداشتن این قدم را برای شما بسیار راحت کرده است و در همین راستا خدمات طراحی سایت را به صورت ویژه همراه با مشاوره تخصصی به کاربران خود ارائه می‌دهد.

بعد از مرحله طراحی سایت در سنندج باید به سراغ تولید محتوا تخصصی و سئو سایت برویم و در نهایت بحث بازاریابی و برندینگ می‌باشد، زیرا طراحی سایت بدون سئو و بازاریابی به تنهایی نمی‌تواند شما را به هدف اصلی خود که کسب سودآوری در دنیای دیجیتال است، برساند. سئو نیز بخشی از خدمات وبنون است.

برای سفارش طراحی سایت خود به آکادمی وبنون تنها کافیست یا با شماره‌های موجود در سایت ما تماس بگیرید و یا فرم ثبت سفارش ما را تکمیل و برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند.

بله، طراحی سایت اولین و مهم ترین قدم که در طراحی سایت انجام میدهیم انتخاب سیستم مدیریت محتوا منطبق بر اصول سئو و قوائد سئو است، در واقع اگر سیستم مدیریت محتوا ما Seo friendly نباشد تمام انرژی و وقت خود را هدر داده ایم مانند کوبیدن آب در هاون!

وبنون با طراحی سایت در سنندج و ارائه خدمات استاندارد راه را برای سئو سایت شما راحت می کند.

با طراحی سایت سنندج توسط وبنون اثری ماندگار و بستری امن داشته باشید

با توجه به اهمیت بسیار زیادی که امروزه به فعالیت آنلاین داده می‌شود، طراحی یک وبسایت پایدار و امن برای هر کسب و کاری امری ضروری است. یک وبسایت قوی و پایدار نه تنها به شما کمک می‌کند تا برند خود را بهتر نمایش دهید، بلکه امکان ارتباط موثرتر با مشتریانتان را نیز فراهم می‌کند.

در شرکت ما، ما به طراحی و توسعه وبسایت‌های پایدار و امن با استفاده از تکنولوژی‌های روز و بهترین استانداردهای امنیتی متمرکز هستیم. تیم ما از متخصصان حرفه‌ای و با تجربه ایجاد شده است که قادرند تا نیازها و اهداف شما را در نظر گرفته و یک وبسایت منحصر به فرد و با کیفیت بالا برای شما ایجاد کنند.

بنابراین، اگر به دنبال یک وبسایت پایدار و امن برای کسب و کار خود هستید، با ما تماس بگیرید. ما به شما کمک خواهیم کرد تا یک وبسایت قدرتمند و امن راه‌اندازی کنید که به شما کمک می‌کند تا در مسیر موفقیت پیش بروید.

طراحی سایت اختصاصی در سنندج با تیم مجرب

طراحی یک وبسایت اختصاصی در سنندج برای هر کسب و کاری امری بسیار حیاتی است. طراحی یک وبسایت اختصاصی و منحصر به فرد برای شرکت یا کسب و کار شما می تواند به شما کمک کند تا از رقبا پیشی بگیرید و برند خود را بهتر به مشتریان خود نشان دهید.

در شهر سنندج، یک تیم مجرب و حرفه ای به نام آکادمی وبنون در زمینه طراحی وبسایت های اختصاصی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا وبسایتی منحصر به فرد برای کسب و کار خود ایجاد کنید. این تیم از طراحان حرفه ای و توانمندی ها در زمینه های طراحی وبسایت، برندینگ، تجربه کاربری و بهینه سازی وبسایت برخوردار است که می توانند به شما کمک کنند تا یک وبسایت حرفه ای و جذاب برای کسب و کار خود ایجاد کنید.

وبسایت اختصاصی برای کسب و کار شما می تواند به شما کمک کند تا برند خود را بهتر به مشتریانتان نشان دهید و بازاریابی و فروش خود را افزایش دهید. با طراحی سایت فروشگاهی در سنندج، شما می توانید بهترین محصولات و خدمات خود را به مشتریانتان نشان دهید و از رقبا پیشی بگیرید. همچنین، یک وبسایت اختصاصی می تواند به شما کمک کند تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و ارتباطات خود را با آنها بهبود بخشید.

همچنین طراحی سایت در سنندج برای کسب و کار خود، می تواند به شما کمک کند تا در موتورهای جستجو بهتر دیده شوید و بازدیدکنندگان بیشتری به وبسایت خود جذب کنید. با بهینه سازی وبسایت خود و استفاده از روش های بهینه سازی موتورهای جستجو، می توانید به راحتی از رقبا پیشی بگیرید و در صفحه نتایج جستجو بالاتر قرار بگیرید.

تیم طراحی سایت در سنندج وبنون می تواند به شما کمک کند تا یک وبسایت اختصاصی و منحصر به فرد برای کسب و کار خود ایجاد کنید. اگر به دنبال یک وبسایت حرفه ای و متفاوت برای کسب و کار خود هستید، با ما تماس بگیرید و ما به شما کمک خواهیم کرد تا یک وبسایت برتر برای کسب و کار خود ایجاد کنید.

وجه تمایز طراحی سایت در سنندج با وبنون

وبنون به عنوان یکی از بزرگترین تیم های ارائه دهنده خدمات تحت وب در سنندج با تلفیق دانش و استراتژی متخصصان خود با چندین سال سابقه توانسته است بنگاههای اقتصادی زیادی را با موفقیت برساند و گامی ارزنده درجهت رشد و به رونق رساندن آن ها بردارد.از جمله عواملی که به وجه تمایز ما در این راستا میتواند اشاره نماید موارد زیر نیز میباشد.

بازاریابی گسترده طراحی وب سایت

زمانی که برای کسب و کار خود یک سایت خوب طراحی کنید، می توانید در حوزه بازاریابی و فروش، بهتر و گسترده تر عمل نمایید. روزانه در دنیای وب و موتورهای جستجو، میلیون ها نفر هستند که به دنبال خدمات یا محصولات شما هستند. 

پس شما با طراحی سایت فروشگاهی در سنندج می توانید این خدمات یا محصولات را به صورت آنلاین در معرض دید همه قرار دهید.

طوری دیگر بگوییم، فرض کنید شما در حوزه کاری خودتان دارای یک مغازه بسیار بزرگ هستید، اما این مغازه در خیابان های فرعی و کوچه های تنگ قرار دارد. حالا فرض کنید که همان مغازه را در حاشیه یک خیابان پرتردد و شلوغ دارید. سودآوری و فروش شما در کدام یک از این مغازه ها بیشتر خواهد بود؟

دنیای وب و اینترنت دقیقا مانند همان خیابان شلوغ و پرتردد هستند که روزانه میلیون ها نفر از آن عبور می کنند. همین موضوع باعث می شود که شما بتوانید در بحث بازاریابی هم موفق تر عمل کنید. بازاریابی همراه با طراحی سایت در سنندج و حضور در در فضای وب، بسیار کامل تر از سایر کمپین هایی است که در فضای آنلاین (مانند شبکه های اجتماعی) وجود دارد.

ضمن اینکه شبکه های اجتماعی دارای نواقصی هستند که شما را در امر بازاریابی و فروش محدود می کنند. از این جهت با سفارش طراحی سایت در سنندج و همکاری با وبنون محدودیت های موجود را کنار بزنید و با قدرت وارد این فضای کسب و کار آنلاین در سنندج شوید.

ارائه بهتر خدمات موردنیاز در وب سایت

اگر به دنبال فروش یک محصول یا خدمت خاصی می باشید و قصد دارید مزایای آن را در اختیار مشتری خود قرار دهید، طراحی سایت در سنندج به راحتی این نیاز را برطرف می کند. کافیست مقالات و مطالب مرتبط را در سایت خود قرار دهید و در آن مطالب، به بیان مزایای خدمات و محصولات خود صحبت کنید. 

این موضوع باعث می شود تا مشتریان اطلاعات بیشتری در خصوص محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید داشته باشند. همچنین می توانید برای مشتریانی که در خصوص خدمات و محصولات شما سوال دارند، بخشی را تحت عنوان پرسش و پاسخ به وجود آورید. 

کافیست در این قسمت سوالات مشتریان خود را به صبر و حوصله پاسخ دهید تا آن ها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید.

آموزش نحوه کار با سایت

یکی از مزایای همکاری با وبنون آموزش آنلاین طراحی سایت و نحوه کار کردن با سایت می باشد.

همانطور که میدانید با طراحی سایت در سنندج و در اختیار داشتن آن نصف راه را با موفقیت گذرانده اید. برای ادامه این راه بایستی آشنایی مختصری با نوحه کار کردن با سایت داشته باشید. فرض کنید شما با طراحی سایت فروشگاهی در سنندج کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کرده باشید. حال برای وارد کردن محصولات در فروشگاه آنلاین خود، تغییر قیمت ها ، اعمال تخفیفات ویژه ، افزودن محصولات جدید و … نیاز دارید که آشنایی کلی با سایت و نحوه مدیریت کردن سایت داشته باشید.

همانگونه که ذکر شد ما بعد از طراحی سایت در سنندج و اتمام پروژه جهت کار با وبسایت فروشگاهی تان برای شما یک فیلم آموزشی ارسال می کنیم یا یک جلسه انلاین جهت آموزش برای مشتریان برگزار خواهیم کرد.

از این رو پس از گذراندن جلسه آموزشی قادر هستید خودتان سایت را مدیریت کنید و به پشتیبان برای سایت نیاز نخواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://webnoon.ir/?p=10239

سوالی دارید؟ روی دکمه تماس زیر کلیک کنید یا با شماره 09105104276 تماس بگیرید.

لوگو وبنون

خوب جایی اومدی!

فقط در 10 جلسه تضمینی بدون کدنویسی 60 روز پشتیبانی رایگان با آموزش آنلاین پروژه محور با سایت خودتان با آموزش پاره وقت هرجایی که هستید ارتباط مستقیم با مدرس

طراح سایت شوید 🤩

جهت مشاوره و ثبت نام در دوره فرم زیر را تکمیل نمایید با شما تماس میگیریم